• AnetteGunnarsson

Påse eller skötväskan hängandes på vagnen, hjälp mig!

Hejsan!

På vår vagn har vi en "påse" som hänger på "styret" :) men det är ju många som har skötväskan hängandes där istället?
    Är det blöjor och sådant som ligger där i då eller är skötväskan istället för påsen liksom? :0)

Varför hänger skötväskan på "styret" egentligen? En blöja behöver man ju inte så fort så man måste få tag på den på sekunden? :0) Eller är det bara för snyggheten eller??

Men då fundderar jag också på om folk kanske tror att det är en väska som hänger på "styret", och får för sig att sno "väskan"??

Och sådan "påse" som man kan hänga på "styret" som vi har, vart kan man köpa en svart sådan (vi har en grå)???? Vilka sidor på internet har det tex?

Tack för svar! :)

Hälsningar
    Anette
    :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-20 09:48:40:
    Eller det kanske helt enkelt är snyggare utan någonting hängandes där på "styret"??? Och ha skötväskan liggandes under vagnen.. Tills det blir söligt ute.. :)

• Svar på tråden Påse eller skötväskan hängandes på vagnen, hjälp mig!
  • trollmammsis

vi har nätkasse....våran skötväska kan man sätta på handtaget, hade det förr innan vi köpte nätkassen..svart påse finns på barnvagnsaffärer...

• strojes

Kan tänka mig att man hänger väskan på handtaget för att slippa bära den över axeln och slippa böja sig ner under vagnen och lägga den (där den dessutom blir smutsig när det är kladdigt ute).

• Lilla Puh78

Har ju inte längre handväska så nu är det skötväskan allt ligger i. Blöjor, nappflaska, vattenflaska till mig, nycklar, almanacka etc etc. Man får ner mycket i den.

• FruGustavsson

har skötväskan som min o barnens väska, däri har jag nycklar, plånbok, telefon, blöjor, nappar, leksaker, den hänger oftast på styret för att den är lätt till hands. vi har nätkasse oxå på ena vagnen, där brukar vi ha ex sandleksaker, filtar etc..

Svar på tråden Påse eller skötväskan hängandes på vagnen, hjälp mig!