• Anonym (Bubblan)

Bubblande äggstockar

Ja, ni läste rätt.. haha, heeelskumt alltså, igår när jag skulle till o sova så bubblade det till i min vänstra äggstock, ni vet, precis sådär som när det bubblar i magen, har aldrig känt nå liknande, blev lite full i skratt faktiskt.. Nån som har en teori om vad bubblet var?? Haha..

• Svar på tråden Bubblande äggstockar
  • Anonym (Bubblan)
    Anonym (Bubblan) skrev 2007-09-20 11:38:20 följande:
    Ja, ni läste rätt.. haha, heeelskumt alltså, igår när jag skulle till o sova så bubblade det till i min vänstra äggstock, ni vet, precis sådär som när det bubblar i magen, har aldrig känt nå liknande, blev lite full i skratt faktiskt.. Nån som har en teori om vad bubblet var?? Haha..
    puffar
  • Anonym (Bubblan)

Meen haaallå!! INGEN??

• Anonym

ja har inget svar men puffar för att jag vill ha svaret!
    har ungefär samma sak. känns lustigt.
    ibland är det också som en darrning eller hur man ska säga... :)

• Anonym (Bubblan)
    Anonym skrev 2007-09-20 14:37:33 följande:
    ja har inget svar men puffar för att jag vill ha svaret!har ungefär samma sak. känns lustigt.ibland är det också som en darrning eller hur man ska säga... :)
    vISST faan är det konstigt, skönt att det inte bara är jag då! Låter ju helt sjukt och man blir lite full i skratt, men what tha hell
  • Anonym (bubbel här)

Jag får också någon borts bubbling i äggstocken då och då men nästan alltid när jag har mens.. Jag vet inte vad det är med ganska skumt ;) jag hoppas också på svar snart..

• villrådig

Du är inte gravid?
    Mina "äggstockar" (dvs barnet) börjad bubbla när jag var gravid i v 15.

• Anonym (Bubblan)

Hmm.. jag vet inte.. har visserligen haft mycket sex runt ÄL, så man vet ju aldrig.. sist jag hade mens va den 27 Aug. men det visar sig väl om mensen kommer eller inte..

• Ch Belair

Inte tarmarna som bubblar då?

• Anonym (Bubblan)

Nope, det här kändes som nåt jag aldrig känt förut...

• Ch Belair

Ok men om du hade mens i slutet av Augusti och även om du är gravid så känner du knappast barnet nu. Så vida du inte vart gravid länge med mens. Mest troligt tror jag ändå att det är tarmarna som har lite disco.

• Anonym (Bubblan)

Det må ha vart tarmarna, MEN jag plussade igår.. så jag e GRAVID!!

• Bobbenn

Är i v 15 och det bubblar för mig nästan konstant. Men det sitter på sidan av blygdbenet och kan ju knappast va bebis Fundersam as skumt är det!"

• Anonym (Snofsan)

Wow grattis till plus! 😍
    Vet inte hur längesedan detta inlägget gjordes? 

men jag fick exakt samma bubbel i vänster äggstock nu ikväll! Kändes som du beskriver helt sjukt och aldrig något jag känt innan så googlade och hamnade här 😅

jag undrar när du (TS) fick dessa bubblor? Var det på ÄL eller senare? hur långt efter ägglossning fick du plusset? ☺️ 

hoppas på ett plus om 2 veckor!!

• Anonym (lhu)
    Anonym (Bubblan) skrev 2007-09-20 11:38:20 följande:
    Bubblande äggstockar

Anonym (Snofsan) skrev 2025-02-11 21:12:38 följande:

Wow grattis till plus! 😍
    Vet inte hur längesedan detta inlägget gjordes? 

men jag fick exakt samma bubbel i vänster äggstock nu ikväll! Kändes som du beskriver helt sjukt och aldrig något jag känt innan så googlade och hamnade här 😅

jag undrar när du (TS) fick dessa bubblor? Var det på ÄL eller senare? hur långt efter ägglossning fick du plusset? ☺️ 

hoppas på ett plus om 2 veckor!!

Svar på tråden Bubblande äggstockar