• Ia87

vad tycker ni om alpnaerings produkter?

Vad tycker ni om alpnaerngs produkter?
    Har ni vatt på demo?, vad tyckte ni om de?
    Skulle ni vilja ha ett demo?

Bomba med svar ...

// Ia87

• Svar på tråden vad tycker ni om alpnaerings produkter?
  • Ia87
    Mornie Alantie skrev 2007-09-20 15:03:56 följande:
    What? Är jag helt tappad bakom en vagn? Jag förstod inte inlägget.
    alltså vet du inte vad alpnaering är?

det är kryddor, hälsokost och hudvårdsprodukter...

jag undrade vad ni som vet vad de är för produkter och har testat dem tycker om dem, ?
    Vad ni tyckte om demot ni var på i såfall?
    Om du skulle vilja ha ett sådant demo och testa dessa produkter...

Förstår du nu???????Fundersam
  • Mornie Alantie

Aha, då förstår jag. Menade inget illa. Fick en helt felaktig association och då blev resten av inlägget obegripligt. Sorry.

• Ia87
    Mornie Alantie skrev 2007-09-20 15:09:59 följande:
    Aha, då förstår jag. Menade inget illa. Fick en helt felaktig association och då blev resten av inlägget obegripligt. Sorry.
    ingen fara
  • ArmandsMamma

jag gillar verkligen produkterna, speciellt hudvårdsserien och vissa utav kryddorna, t.ex löksoppan så man slipper haka lök i tid och otid :)
    hade stora problem med acne och dyligt som också gett med sig jättebra tack vare deras trestegstvätt till ansiktet.

• Ia87
    ArmandsMamma skrev 2007-09-20 15:14:29 följande:
    jag gillar verkligen produkterna, speciellt hudvårdsserien och vissa utav kryddorna, t.ex löksoppan så man slipper haka lök i tid och otid :)hade stora problem med acne och dyligt som också gett med sig jättebra tack vare deras trestegstvätt till ansiktet.
    kul att du gillar dem, man kan verkligen inte leva utan kryddorna Skrattande...

ja hudvårdsserien är jätte bra, har du vatt på en hälsokväll någon gg?
  • Liten Mjau

Om jag inte minns helt fel så innehåller de ganska mycket glutamat (monoglutamat).
    Försöker undvika produkter med glutamat. Plus att jag tycker att de smakar lite likadant allihopa. Förstår inte tjusningen med dem. Bättre att ha färska råvaror.. Så himla jobbigt är det inte att hacka lök.
    Och frysta örter är godare än torkade!

• ArmandsMamma
    Ia87 skrev 2007-09-20 15:20:53 följande:
    kul att du gillar dem, man kan verkligen inte leva utan kryddorna ...ja hudvårdsserien är jätte bra, har du vatt på en hälsokväll någon gg?
    haha nej har man börjat använda dom så är man fast sen :)
    Yes jag har vart på en hälsokväll faktiskt med mamma, skulle va roligt att få haka med på någon fler dock
  • KvastHilda

Dyrt och inget vidare alls, faktiskt.

• smålandstös

Säger bara en sak::::  VITLÖKSKRYDDANRäcka ut tungan
    Kan inte leva utan den.
    Naromen är asgod oxå & dottern älskar bokstavssoppan.
    Tacokryddan är oxå bra då inte köttfärsen blir sådär klibbig & flötig när den legat nån dag.
    Chokladmoussen är perfekt att ha hemma oxå när man vill göra nån smidig efterätt.

Ok att det är mycket pengar på en gång man får betala men det är ju stora burkar & de räcker ju länge
    (förutom våran soppa då)

• smålandstös
    ArmandsMamma skrev 2007-09-20 15:14:29 följande:
    jag gillar verkligen produkterna, speciellt hudvårdsserien och vissa utav kryddorna, t.ex löksoppan så man slipper haka lök i tid och otid :)hade stora problem med acne och dyligt som också gett med sig jättebra tack vare deras trestegstvätt till ansiktet.
    Brukar ha lite av löksoppan i köttfärssåsen.

Håller med dig.... Slipper jag hacka lök så är jag glad.
  • Moris

kanonkryddor!!! Väntar på ett lass som kommer på fredag. Påfyllning hos oss här hemma.

Svar på tråden vad tycker ni om alpnaerings produkter?