vad tycker ni om alpnaerings produkter?
Vad tycker ni om alpnaerngs produkter?
Har ni vatt på demo?, vad tyckte ni om de?
Skulle ni vilja ha ett demo?
Bomba med svar ...
// Ia87
Vad tycker ni om alpnaerngs produkter?
Har ni vatt på demo?, vad tyckte ni om de?
Skulle ni vilja ha ett demo?
Bomba med svar ...
// Ia87
What? Är jag helt tappad bakom en vagn? Jag förstod inte inlägget.
Aha, då förstår jag. Menade inget illa. Fick en helt felaktig association och då blev resten av inlägget obegripligt. Sorry.
jag gillar verkligen produkterna, speciellt hudvårdsserien och vissa utav kryddorna, t.ex löksoppan så man slipper haka lök i tid och otid :)
hade stora problem med acne och dyligt som också gett med sig jättebra tack vare deras trestegstvätt till ansiktet.
Om jag inte minns helt fel så innehåller de ganska mycket glutamat (monoglutamat).
Försöker undvika produkter med glutamat. Plus att jag tycker att de smakar lite likadant allihopa. Förstår inte tjusningen med dem. Bättre att ha färska råvaror.. Så himla jobbigt är det inte att hacka lök.
Och frysta örter är godare än torkade!
Dyrt och inget vidare alls, faktiskt.
Säger bara en sak:::: VITLÖKSKRYDDAN
Kan inte leva utan den.
Naromen är asgod oxå & dottern älskar bokstavssoppan.
Tacokryddan är oxå bra då inte köttfärsen blir sådär klibbig & flötig när den legat nån dag.
Chokladmoussen är perfekt att ha hemma oxå när man vill göra nån smidig efterätt.
Ok att det är mycket pengar på en gång man får betala men det är ju stora burkar & de räcker ju länge
(förutom våran soppa då)
kanonkryddor!!! Väntar på ett lass som kommer på fredag. Påfyllning hos oss här hemma.