• Kvirre

*Vad har ni på golvet på balkongen? Vet inte

Vad har ni på golvet på balkongen? Vet inte vad vi ska ha, men betongen känns så trist.

• Svar på tråden *Vad har ni på golvet på balkongen? Vet inte
  • 3påG

Vi har tråkigt grönt plast golv.. Innan så hade vi gräsmatta men den blev så våt när det regnade..
    Helt klart snyggast är trätrall!

• Du är för liten

tänkte köpa trätrall för att man då kan gå ut snabbare efter regn då regnet rinner under.. Men det är ju dyrt.

• snysop

Vi har trägolv då balkongen på vårt radhus är byggt i trä... Men det är mörkbetsat och fult så vi vill sätta dit ett ljusgrått plastgolv, typ som plattor som man sätter ihop. Varje platta har hål i ett mönster. Bekvämare att gå på och ljusare. :)

• Alfonsina

Jag har plastgolv som man "pusslar" ihop, känns mycket bättre än betongen. Lätt att rengöra och då känns okej att sitta på balkongen utan skor. Snart är våren här och jag längtar!

• Kvirre

Det låter ju bra att det finns i olika färger. Vet du var det säljs?

• Signatur

Vi har lagt trätrall på vår. Min snälle pappa specialtillverkade den åt oss.

• 3påG

Plastgolvet finns på coop och andra byggvaruhus..( det var det jag menade att vi har, jättepraktiskt men inte nått för en estet som mig )

Trätrall finns dyrt på ikea, men snyggt..

• therre

min sambo har byggt trätrallor på vår balkong som har betong under och i somras hade vi en sjögräsmatta från europa möbler där också. jättemysigt. fast mattan fick man dock slänga efter halva sommaren

• Katja77

Vi brukar ha en sjögräsmatta på golvet på balkongen...

• Vårblomster

Vi har bambumatta på vår balkong om sommaren.

• Maggi74

Hej! Nu bor jag inte kvar i lägenheten, då vi flyttat till radhus, men vi hade klinkergolv (med golvvärme). Ska givetvis tilläggas att balkongen var inglasad.......

• amathea

Vi tänkte ha fin trätrall på balkongen utanför vårat sovrum...
    Sen när vi har flyttat.
    Så de blir först nästa år som jag kan grejja med det *längtar redan*

Svar på tråden *Vad har ni på golvet på balkongen? Vet inte