*Vad har ni på golvet på balkongen? Vet inte
Vad har ni på golvet på balkongen? Vet inte vad vi ska ha, men betongen känns så trist.
Vad har ni på golvet på balkongen? Vet inte vad vi ska ha, men betongen känns så trist.
Vi har tråkigt grönt plast golv.. Innan så hade vi gräsmatta men den blev så våt när det regnade..
Helt klart snyggast är trätrall!
tänkte köpa trätrall för att man då kan gå ut snabbare efter regn då regnet rinner under.. Men det är ju dyrt.
3påG: Är det sådant golv med små hål i?
Vi har trägolv då balkongen på vårt radhus är byggt i trä... Men det är mörkbetsat och fult så vi vill sätta dit ett ljusgrått plastgolv, typ som plattor som man sätter ihop. Varje platta har hål i ett mönster. Bekvämare att gå på och ljusare. :)
Jag har plastgolv som man "pusslar" ihop, känns mycket bättre än betongen. Lätt att rengöra och då känns okej att sitta på balkongen utan skor. Snart är våren här och jag längtar!
Det låter ju bra att det finns i olika färger. Vet du var det säljs?
Vi har lagt trätrall på vår. Min snälle pappa specialtillverkade den åt oss.
Plastgolvet finns på coop och andra byggvaruhus..( det var det jag menade att vi har, jättepraktiskt men inte nått för en estet som mig )
Trätrall finns dyrt på ikea, men snyggt..
min sambo har byggt trätrallor på vår balkong som har betong under och i somras hade vi en sjögräsmatta från europa möbler där också. jättemysigt. fast mattan fick man dock slänga efter halva sommaren
Vi brukar ha en sjögräsmatta på golvet på balkongen...
Vi har bambumatta på vår balkong om sommaren.
Hej! Nu bor jag inte kvar i lägenheten, då vi flyttat till radhus, men vi hade klinkergolv (med golvvärme). Ska givetvis tilläggas att balkongen var inglasad.......
Vi tänkte ha fin trätrall på balkongen utanför vårat sovrum...
Sen när vi har flyttat.
Så de blir först nästa år som jag kan grejja med det *längtar redan*