• Petrah

vad tycker du om att vara långsint??

jag är väldigt långsint, har nån sårat mig eller betett sig illa så varför ska jag då glömma det och låtsas som det regnar??
    hur är ni och vad tycker ni?

Wild, Raw and Beautiful
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden vad tycker du om att vara långsint??
  • Shirley

Jag är långsinnt... kan vara både bra och dåligt.. en kombination av långsinnt och hämndlysten kanske inte ALLTID är bra... Och det är jag

• Petrah

hahaa...... är du skorpa du oxå kanske? förstår inte varför man ska förlåta nån som tex sagt nått dumt,  för dt ligger ju kvar i minnet och jag kan inte glömma det, finns ingen mening med det lixsom

Wild, Raw and Beautiful
  • LindaSundberg

Är också långsint, tycker som du, har någon sårat mig och vägrar be om ursäkt tänker inte jag glömma och gå vidare. Hatar de vänner som bara väntar på att man ska glömma, så de slipper be om ursäkt. Hejja långsinta!

• Thalis

Jag är väl långsint,fast jag förlåter men glömmer aldrig!

Lo tengo todo,porque casi te tengo conmigo.
  • istid

Är inte långsint dvs surar inte länge, men kräver en ursäkt. Har lätt att förlåta men jag glömmer aldrig...

• Ur Tuffa Ria

Jag är lika som Istid.. Vett och ettikett är mycket viktigt för mig. Och när man vet att man gjort fel och sårat. Så ber man om ursäkt! Finns ingen ursäkt till att bara "kliva" vidare! /Maria

• Atamon

Jag är själv långsint och kommer ihåg allt i detaljer! Personer som sårar mig eller folk som beter sig dumt, har jag inte så mycket för. Särskilt inte om de inte ber om ursäkt, eller inte fattar vad de gjort/sagt. Skulle säkert vara enklare ibland att vara lite blåögd och bara trava vidare i livet men...

• Billy och Jag

hatar långsinthet.. Det är så onödigt.. :P

alis volat propriis - Hon flyger med egna vingar.
  • azofia

Det beror ju på vad det handlar om och om personen i fråga bett om ursäkt eller inte.
    Jag kan absolut vara långsint om det gäller en stor grej och om personen i övrigt brukar göra korkade saker.

Men får jag en ursäkt eller det gäller en skitsak så är jag inte det.

• Kakan83

Jag är själv väääldigt långsint. Tänker jag på vissa grejer som hände för kanske tio år sen så kan jag blir helt tokig. Däremot tycker jag inte att det är en bra grej. Det tar nog mer på krafterna att vara långsint än att kunna lära sig att förlåta och gå vidare.

Svar på tråden vad tycker du om att vara långsint??