Tvättservetter man kan torka bebisen med på hela kroppen ink ansiktet????????????
Tjena!
Det finns ju våtservetter/tvättservetter, men det finns ju också sånna där tvättlappar som är torra som man skall blöta ner?
Är det som ett plast-papper ungefär som är meningen att man skall blöta ner med ljummet vatten och sedan torkar man tex bebisen med den och slänger som vanligt..... ?????
Blir en sån tvättlapp ungefär som en våtservett är, eller vad är det som gör att det pappret inte går i bitar när det blöts ner...??? :0)
Vad jag förstått så är det bättre att torka bebisars rumpa med sånna lappar... ?? :) Än våtservetter.. ?
Spelar det någon roll vilket märke man köper i sånna där tvättlappar, (eller va det nu kallas)??? :)
Hjälp mig snälla, jag är förvirrad :)
Tack!
Länka gärna till sånna där tvättlappar, om ni vet vad jag menar :0)
Vänliga hälsningar
Anette
:0)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-20 16:28:52:
Länken nedad, vad är det för tvättlappar?? vad är det för skum? www.icasvenskmat.se/Shop/Index.php
Länken nedan, det är väl sånna tvättlappar jag menar tror jag..?? Hur använder man dessa?
www.icasvenskmat.se/Shop/Index.php
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-20 17:03:27:
Tack! Tack!! Tack! :)
Ah det var COOPs Våtservetter (Vit & Blå förpackning) som vi köpte i från början, och dom fick hon inga utslag alls av! :)
Och ICA:as Våtservetter (Vit förpackning) tycker jag allra bäst om faktiskt, så bra att dom kom 2a ju :0) Skall köpa icas och ha i skötväskan! :)
Och köpa dom här tvättlapparna www.icasvenskmat.se/Shop/Index.php (men det kommer nog bli mest coops sånna för det är affären vi har närmast) :0)
Tack så mycket för alla svar!! :)