• jollydolly

Thomas Sabo smycken???

Är det någon som vet var man kan köpa Thomas Sabo-smycken??
    Är de dyra?? Vore jättebra om ngn vet ungefär vad deras berlocker, halskedjor mm kostar!

• Svar på tråden Thomas Sabo smycken???
  • Duckan74

Priser kan jag inte. I Stockholm säljer bl a Nk Tomas Szabo.

• jollydolly

Puffar upp tråden lite

• MrsMia

Finns en butik mittemot Thank God It´s Friday, minns inte vad gatan heter, men det är en parallell till Biblioteksgatan.

• jollydolly

Ok... vet du priser mm. Tänkte om det fanns återförsäljare som inte är i Sthlm?

• AnThor

armbandet som hör till berlockerna kostar ca 500 kr.. En berlock med zirkon ligger runt 298 kr tror att priserna för berlockerna ligger mellan 100-400 kr.

Har halsbandet fast köpte en annan kedja som var snyggare, pris ca 160 kr. Till halsbandet måste man ha ett hänge med ögla och den finns i 2 strl, jag har den större och den kostar 149 kr! Så totalt för halsbandet utan berlock 300 kr. Och man behöver inte ha berlock hela tiden, går att använda utan oxå.

• jollydolly

Ah tack för den infon! Nu ska jag bara försöka hitta en återförsäljare också! Tack!

• OZgirl

Berlockerna ligger vanligen i pris från 200-500 skulle jag säga, det finns de som är ännu dyrare. Det finns armband som är av pärlor och stenar också med en liten "berlockögla", de ligger på 300 kr. Där ryms tre eller fyra berlocker.

Vissa guldsmeder/smyckesbutiker verkar ta in Thomas Sabo, jag vet om två stycken i Stockholmstrakten. Kolla butiker som inte är typ Guldfynd eller Albrekts, kanske Hallbergs (?) har? Lokala guldsmeder som inte hör till någon kedja kan nog cokså ta in det.

Lillfirren = en fin guzzilago!
  • jollydolly

Ok... tack. Ska kolla upp det!
    Gillar de smyckena, har kollat på hemsidan bara men det ser fint ut!

Svar på tråden Thomas Sabo smycken???