• Amber1975

Strumpbyxor till rosa klänning

Först och främst... kan man ha rosa klänning nu eller går det bara på sommaren? Ska på fest på lördag och funderar på att ha rosa klänning, men vilken färg ska man isf ha på strumpbyxorna? Svarta? Hudfärgade?

• Svar på tråden Strumpbyxor till rosa klänning
  • Maddiss

Jag skulle nog ha tjocka svarta nu, men genomskinliga går också bra. Rosa klänningar använder jag året om, bara det inte är alltför somrigt.

• Amber1975

Hur vet man om den är för somrig då?

Var oxå inne på svarta faktiskt, för jag tänkte ha en svart bolero till.

• Maddiss

Med svart bolero borde det inte bli somrigt, och då passar ju svarta strumpor. För somrigt är väl nåt som ser ut som man kan ha på midsommar eller solklännings-aktigt..

• Amber1975

Va bra! Då litar jag på dig och kör på det.

• avregistrerad

I loooove pink! Sjalvklart kan du ha det. Med svarta strumpbyxor blir du kanonsnygg for svart och rosa ar fint tillsammans. Kom ihag att inte sminka dig sa pojkarna stoter pa dig.

• Maddiss

Rosa är alltid superdeluxsnyggt!!!

• Amber1975
    avregistrerad skrev 2007-09-21 02:12:15 följande:
    I loooove pink! Sjalvklart kan du ha det. Med svarta strumpbyxor blir du kanonsnygg for svart och rosa ar fint tillsammans. Kom ihag att inte sminka dig sa pojkarna stoter pa dig.
    Haha men fy va läskigt att gå på fest utan smink. Då väljer jag hellre att inte bli stött på. Men den rosa klänningen måste väl väga upp sminkningen så jag får killar ändå???
  • vänat

beror nog inte på färgen på klänning om man anväder nu utan mer på om det exvis ett mycket tunt bomulls tyg eller eller ett tjockar bomullstyg eler annat lite tjockare tyg ja då heltr ok att ta en rosa klänning nu men skulle nog också ha svrta lite tjockar strumpbyxa till.

• avregistrerad

Vaga upp? Snarare kommer de att skrammas annu mer. Snygg sminkning, snygg klanning! Du kommer inte att fa en enda pojke min van.

• Maddiss

AZIMUT: Aha, knepet är alltså att man klär ner sig för att få de läckraste killarna! Jag älskar klänningar, rosa och smink, och börjar inse ett och annat nu

• Amber1975
    avregistrerad skrev 2007-09-21 15:49:32 följande:
    Vaga upp? Snarare kommer de att skrammas annu mer. Snygg sminkning, snygg klanning! Du kommer inte att fa en enda pojke min van.
    Det kommer att bli total katastrof, jag ska nämligen fixa håret oxå De du!
  • avregistrerad

Oh no! Inte det ocksa! Beratta hur det gick sen. Om du fick sta ensam i ett horn hela kvallen med en sockerdricka i handen och se oberord ut eller om nagon var snall mot dig och pratade med dig.

Hoppas du far en trevlig kvall!

• Amber1975

Kommer helt klart att få stå i ett hörn ensam. Så snygg som jag kommer bli vågar sig nog ingen fram

Svar på tråden Strumpbyxor till rosa klänning