Någon som varit jätte förkyld sent i graviditeten?
Är det ngn fara för bebisen ??
Känner mig jätte hängig o tät ner i lungorna !!
Är det ngn fara för bebisen ??
Känner mig jätte hängig o tät ner i lungorna !!
Jag va förkyld i slutet av graviditeten typ ngn månad innan han kom, kände mig trött å hängig ont i huvudet å så typisk förkylning, de va ingen fara, bara de att förkylningen släpper inte förens bebben tittar ut.
Men fråga din bm annars om du känner dei jätte hängig, lr ja du ska ju säga att du är förkyld oavsett tycker ja.
Lycka till!
Vad?? Ska det inte släppa förrän det är dags? Är i vecka 34!! Ligger ju bara på soffan som det är nu, för förkylningen är jobbig det kan ja ju ihte göra i 6 veckor till , har ju fler barn!
vad menar du med att förkylningen inte släpper förräns bebisen tittar ut? Om jag är förkyld i vecka 26 så har jag 14 veckor nu innan jag blir frisk??
Så hoppas jag ej att det är !
Inga andra som varit dåliga ?????
Jo förkylningen går över, men det kan vara svårt att bli av med nästäppan eftersom slemhinnorna även där är svullna.
Hej hej...
Var konstant förkyld de sista 11 veckorna med min första. Berodde iofs på att jag fick dela rum med en hypersjuk kvinna på antenatalen i v29 (var inne pga en natts regelbundna sammandragningar) och sen hade jag problem med att få penicillin av läkarna, men blev iaf bättre efter den kuren. Men som sagt nästäppan fick jag dras med till efter förlossningen.
Nu är jag i v39 och har efter en rejäl förkylning i v35 gått å blivit sjuk igen!! SUUCK. Nu hoppas jag på att bli frisk inom en väldigt snar framtid... E så less på detta!
*tycker synd om mig själv*
Nån som varit sjuk under förlossningen???
Har fått för mig att det är sällsynt, att kroppen inte drar igång en förlossning under sjukdom...?
Jo de kan säkert släppa, de är nog lite olika.
Men för både mig å mamma va de så de sista.
Men ja vet inte de kanske beror på när man blir förkyld.
För mig pendlade de väldigt just som ja trodde ja va bra så blev de värre...
Men fråga bm
hej! jag har precis vart dunder förkyld i 2v. tappade t.o.m smaken o lukten. jag blir förkyld ganska ofta. de e ingen fara för bebisen i magen, bara man inte får hög feber o så.