Vi är också lite slarviga och kör väl oftast på avbrutet, men nån gång händer det att kondomen åker på.
Just nu är barn inget vi planerar men det skulle heller inte vara en total katastrof, därför känner vi att vi kan slarva lite då och då.
Förstår precis hur du menar med bm som är omöjliga!
Jag avskyr bemötandet man fått då man velat byta sort, eller "klagat" på att man mår dåligt pga dem. "Men det brukar ge med sig efter ett par månader"
"Jaha, men nu har jag ätit dom i sju månader, hur mycket är några??". Med Yasminen fick jag jättestora problem med ögonen. Jag blev alldeles torr och geggig! Det stod med som mindre vanlig eller mycket ovanlig biverkning men då jag berättade om mina problem så sa bm bara "Nämen, det har jag då aldrig hört att man kan få! Är du säker på att det inte beror på nått annat?"
Då jag åt Cilest blev jag deprimerad, grät och var aggressiv omvartannat. Då jag nästan grinade hos bm och ville byta sort så slog hon bara bort det och sa "Man kan ju inte vara glad jämt".
Behöver jag säga att jag båda dessa gånger gått till en annan bm och fått andra piller utskrivna?
Ögonljus skrev 2007-09-22 20:07:28 följande:
WhiteTrash: Vilket jäkla helvete! Blir så sur att det inte kan funka på sådana som oss. Blir så sur när de BM jag har träffat vill skjuta över problemet på mig som att jag är alldeles för ovillig att testa nya sorter och nya metoder. Men fattar inte människorna att jag har fått fobi för mens. Så fort mensen kommer när jag tar piller mår jag skit. Skulle gärna köra bara med kondom men som jag nämnde ovan är vi så jäkla skitdåliga på det. Lusten går före förståndet.