• Petrah

kortare svart skinnjacka med krage?

vart hittar man en sånn som är så modern nu?? inte jättekort för jag är ju 176 cm lång så den får ju gärna vara lite längre men dom är ju korta i modellen. och så har dom ju en muddad krage upptill.

va hittar man en sånn??

Wild, Raw and Beautiful
  • Svar på tråden kortare svart skinnjacka med krage?
  • Verkligen

Jag vet hurdan du menar om det är sån som har mudd även i ärmarna??? Förut hade dom på HM men även på Carlings... Jag vill med ha sån fast brun.. Kolla typ ellos, halens, annars vet jag inte..

Vad du än tycker så tycker jag tvärt emot...
  • Mizz Turko

om det är "bikermodellen" med muddar du letar efter så finns den i många affärer i sthlm... typ vero moda, ice på drottninggatan har den i många färger.

• Petrah

ja, med muddar på i armarna. och mudd krage. dom är ju rätt poppis nu.

Wild, Raw and Beautiful
  • Minna07

Den varianten var nog som hetast förra och förrförra året. Nu ska det vara mer mc-stuk på skinnjackorna, och ännu kortare än förut. Svarta förstås. Muddarna byts ut mot skinn.

Men de funkar ju fortfarande förstås=)

• Clever LG

Vero Moda, Sisters, Vila, MQ.

• Needy

Min är från Vero Moda- jättefin!

Why be pretty, when you can be gorgeous?
  • Nevada

Du kan få köpa min oanvända sådan jacka i stl s från mango om du vill hehe

Skinnaffärer har ju sånna till rätt billigt pris annars

- I Dont Discriminate, I Hate Everyone ! -
  • tii

Men i jönköping finns ju en jättebra sån affär, den mitt emot mcdonalds. nånstans däromkring iaf. dom har hur mycket jackor som helst.

• Petrah

Nevada: då får jag gå ner 40 kg först för att få på mig S =)

Wild, Raw and Beautiful
  • Nevada
    Petrah skrev 2007-09-23 21:33:01 följande:
    Nevada: då får jag gå ner 40 kg först för att få på mig S =)
    Hehe jag med antagligen
    Skulle tagit M från första början men var väl stressad i att köpa en ny jacka.. trots stressen så har den bara hängt i garderoben.
    Men men synd.

Men kolla i läder/skinnaffärer.. Nu vet jag inga affärer i jkpg men om du har vägarna förbi götet hehe så kan du svinga in på Läderiet, där har dom sånna jackor till bra pris
    Lycka till!
    - I Dont Discriminate, I Hate Everyone ! -
  • JLS

H&M har en svart skinnjacka med mudd, i skinn-imitation. Den är faktiskt snygg

Finns på Divided-avdelningen.

• tii

Men som sagt så finns det en sån skinnaffär mittimot Mcdonalds i Jkpg city som säljer såna jackor som du beskriver.

• Petrah

tii:  jo, jag vet att det fnns en skinnaffär men jag vill ha lite billigare variant. har sett på H&M men dom stora va slut så det fanns bara små kvar dom kostade runt 300 kr

Wild, Raw and Beautiful
Svar på tråden kortare svart skinnjacka med krage?