• Anonym (känslolös)

ingen känsel

Jag har tappat känseln i båda mina stortår.Har varit så någon månad nu.Är helt bedövad som om man fått en bedövningspruta.Ibland sticker det och kliar i dem men känseln kommer inte tillbaka! Någon som varit med om något liknande? som vet vad det kan bero på?Jag har tt jobb där jag går med stålhätteskor hela dagarna, funderar om det kan ha med saken att göra?...

• Svar på tråden ingen känsel
  • Smultronpaj

Jag tappade känslen i ena stortån efter en flytt. Den var borta länge, men sen kom den sakta tillbaka igen. Jag kan fortfarande tappa känslen då och då!

• Anonym (malin)

dina skor kanske är för små? trycket från skorna kanske blir för stort på stortårna?

• kaksmulan

så har jag också! Beror helt klart på vilka skor du har. Själv märker jag att det blir värre efter varje gång jag gått med mina klackskor. Det är nerver som kommer ikläm...

Felixens♥ och Ellendellens ♥ stolta mamma, alias kaksmulan!
  • Anonym (känslolös)

Skorna är inte för små..man ganska obekväma med stålhättan och varma, så det kanske beror på det då?

• Anonym (nin)

Jag tappade känslen i båda mina lilltår en gång. Det tog mig ett tag att förstå att det var mina sandaler... När jag slutade använda dem kom känslen tillbaka efter ett litet tag. Synd på sandalerna för de var snygga...

Svar på tråden ingen känsel