• FrökenFreja

Är inte Leksvik skötbord fr Ikea underligt konstruerat?

Vi var på IKEA igår för att köpa ett skötbord. Jag hade först tänkt Hensvik, men min sambo gillade inte det så mycket.
    Då kollade vi istället på Leksviks skötbord, men Ikeas egna skötbädd går ju inte i på längden på skötbordet? De kan ju inte mena att man ska byta från kortsidan på skötbordet? Det är ju fruktansvärt otympligt?
    Någon som har LEksviks skötbord och tänker annorlunda?

Vi är lite smått förvirrade här just nu och vet inte vilket skötbord vi ska välja..

• Svar på tråden Är inte Leksvik skötbord fr Ikea underligt konstruerat?
  • ThereseK

hihi, jag VET!!! Vi har köpt det skötbordet och igår va jag o köpte dynan till det. å jaa, jag vet inte heller hur de har tänkt.. men tänkte som så att man får väl lägga skötdynan på snedden då, spelar ju eg. ingen roll.. men aningen knäppt tänkt tycker jag att det e å, fattar inte riktigt hur de har tänkt? HAR de ens tänkt?? =)

• milimina

det är nästan bara här i norden man byter blöjan med barnet liggande på längden faktiskt. i de flesta andra länder är skötborden gjorda för att ha barnet liggande på tvären så det är kanske så även detta är designat? har inte sett det själv men kan gissa att det är så det är tänkt.

Svar på tråden Är inte Leksvik skötbord fr Ikea underligt konstruerat?