• Juni78

Fråga om internetbanken!!!

Nån som vet om man kan rensa sin lista med betalningsmottagare??Kan inte hitta nåt om det....Skulle gärna vilja rensa lite men vet inte hur el om det går alls
    Älskar mina små troll,Melwin o Meija!!!
  • Svar på tråden Fråga om internetbanken!!!
  • Juni78
    carro21 skrev 2007-09-23 11:51:34 följande:
    vad har du för bank?
    Swedbank....
  • Niinaaa

Gå in på Betala/överföra - mottagarlistor -överföringsmottagare.
    klicka på kontonummret för varje mottagare, välj ta bort
    Fast du kan bara ta bort en i taget

• Juni78
    Niinaaa skrev 2007-09-23 12:16:28 följande:
    Gå in på Betala/överföra - mottagarlistor -överföringsmottagare. klicka på kontonummret för varje mottagare, välj ta bortFast du kan bara ta bort en i taget
    Men jag har ju försökt,inte funkade det för mig Menar du att jag ska högerklicka o sen ta bort??För det gick inte....hände ingenting alls!!!
  • Gisma

Jag har nordea och jag kan välja ta bort alltså finns en "knapp" för det. Hittar du ingen sådan??

• inze

Du ska som sagt gå in på Betala/Överföringar - Mottagarlistor (eller Överföringsmotagare om det är de du vill rensa bland).

Klicka sedan på den mottagre det gäller (orange namn) så kommer du till en ny sida där du kan välja mellan att ändra eller ta bort den mottagaren.

• Niinaaa

Nä du ska klicka på kontonummret när du gått in på "Betala/överföra" - "mottagarlistor" -"överföringsmottagare".

inte högerklicka

jag vet att det funkar har nyss suttit & tagit bort

• Juni78
    Har fixat det nu....fick gå in på en annan sida o sen klicka på mottagaren sen kunde man radera Tack ialla fall!!
  • Niinaaa
    Juni78 skrev 2007-09-23 13:07:02 följande:
    Har fixat det nu....fick gå in på en annan sida o sen klicka på mottagaren sen kunde man raderaTack ialla fall!!
    det var ju det jag sa hela tiden
Svar på tråden Fråga om internetbanken!!!