• Anonym

"mensvärk" efter orgasm = tecken på graviditet ??

Igår hade jag o sambon sex. Fick orgasm, och ca 5-10 minuter efter tyckte jag känna lite molvärk i magen. Kan det va tecken på en graviditet ? Har BIM de närmsta dagarna.

• Svar på tråden "mensvärk" efter orgasm = tecken på graviditet ??
  • Piii

alltså, ägget har inte kommit fram då, så de e inget tecken på graviitet tyvärr men har du molande värk innan mensen kan de ju va graviditetstecken, vi får hoppas iaf =)

♥ Oktobermamma ♥
  • Anonym (anna)

undrar jag med,, har upplevt samma...

• Piii

aha har du BIM närmaste dagarna så naee, för o bli gravid måste du pricka in ÄL

♥ Oktobermamma ♥
  • Anonym

Alltså jag är inte dum i huvudet.... vi har prickat in äl för 2 veckor sen. Alltså har jag BIM typ imorrn. Är jag gravid så borde ju ägget fäst för flera dagar sen.

• Anonym

Piii: BIM = beräknad icke mens....du kanske blandar ihop det med annat ?

• Anonym

Jag brukar få det när killen har kommit i mig. Det blir sammandragningar i livmodern. Och jag är då inte gravid...

• Piii

Jag menar att du kan inte bli garvid igår om du har BIM dom närmaste dagarna.. eftersom du kan bara bli gravid i typ 2-3 dagar per månad om du har ÄL och det är ju när ÄL är .

Jag vet vad BIM är.. eftersom ja själv är gravid i v.39

♥ Oktobermamma ♥
  • MamiMoa

Jag får också molande mensvärk efter orgasm. Det kan vara så att livmodern blir öm efter blivit "stött" under samlaget.

• Anonym

Piii: du har missuppfattat.....jag menade INTE att jag skulle bli gravid igår. Utan om jag blev gravid för två veckor sen då vi prickade in ÄL, skulle det då vara ett gravtecken om man får molvärk efter en orgasm nu?

Jag har barn sen innan så jag är inte helt bakom flötet....

• Taffer

Jag trodde det var självklart att ts menade att hon skulle blivit gravid INNAN igår ochd et var därför som det eventuellt skulel vara ett tecken på graviditet.

• Piii

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag missuppfattyade, måste tydligen vara lite trögare än alla andra eftersom det tydligen var självklart.
    Ursäkta Ts.

♥ Oktobermamma ♥
  • Anonym (anna)

Jag tror det kan vara ett tecken på grav. för jag brukar komma runt 2 ggr varje gång vid samlag.. Får aldrig ont efteråt. Men igår fick jag det och nu plussade jag

Så Lycka till!!

• Anonym (24)

Jag fick molvärk efter orgasm när jag var gravid. Det var framförallt med andra barnet och själv tyckte jag det var rätt obehagligt då det kändes som smärtsamma sammandragningar. Så jag tror nog att det kan vara ett gravtecken!

Svar på tråden "mensvärk" efter orgasm = tecken på graviditet ??