• Glittran

Gravid! - men är mina symptom normala?

Plussade (ivf) för en vecka sedan.
    Är alltså i vecka 6.

Är så orolig!

Behöver lite info om följande symptom kan vara ok eller är tecken på annalkande missfall:

Ont i brösten som kommer och går

Ojämnt humör

Idag (v6+5) har jag haft mycket värk, lite molvärk men framför allt utåt äggstockarna. Tidigare har jag inte haft värk alls.

Illamående (på eftermiddagen!) vissa dagar.

Fryser på dagarna och svettas på nätterna.

Någon som haft liknande symptom? Och har ni "klarat" er eller fått MF?

• Svar på tråden Gravid! - men är mina symptom normala?
  • wice

jag är och har varit lika dan som du.. fast nu har jag inte värken längre.. jag är i vecka 10.. sådet är fullt normalt tycker jag

• FridaE

Men dte är ju helt vanliga gravidsymptom du beskriver. Ja, jag har haft dem alla och det är helt normalt

• Rosa Kitty

Du är gravid. Grattis
    Dina symptom är inte konstiga , njut och lyckta till!

• scuri

Grattis - du är ju gravid. NJUT. du har ju helt normala gravsymptom, jättekul för dig/er!!! lycka till PS: din första ivf?

• SusyQ

Hej! Samma symptom hade jag med min William...så det är bara att lycka till. Njut av det du..

• hormonflickan

Glittran: Hej på dig sitter och huttrar på mitt kontor och inatt svettades jag. Har inte så ont i  äggledarna men är väldigt trött och har skit ont i huvudet. Jag mådde illa i morse men kvällarna sover jag bort, hi hi. Tror att det kan vara normalt detta knasiga beteende som vi går igenom nu! Jag är i 5+4 och ligger ju en vecka efter så resten kommer nog för mig oxå!

Kram

Hoppas på att bli mamma i maj 2008
  • bebbe made in italy

fullt normala symptom! Glädj dig extra mkt åt illamåendet för de som mår illa är mindre bnägna att få mf läste jag i min lilla gravidbok...

• Squirl

Kapar tråden med en egen fråga:
    Äter bra, och hinkar i mig vatten som en kossa. Men idag har jag ständig svimningskänsla ifall jag rör min för snabbt, och är törstig hela tiden.
    Borde jag gå till doktorn?
    Ja just det, jag är i v. 7!

• Big eyes

Squirl, det är säkert illamående känslan som håller på kommer.
    Jag är bara i v.5 och mensvärken har avtagit och jag är bara konstant trött och kissar ofta.

Jag tåg temperaturen imorse och den var låg, blev livrädd att mensenn skulle komma men än har jag inte fått mens.

• Squirl
    Glittran skrev 2007-10-01 18:09:04 följande:
    Squirl - jag är i v7 och också törstig för det mesta.
    Skönt att höra!
    Jag är en riktig domedagsprofet och tänkte genast -diabetes!
    Men är vi två känns det inte lika sannolikt att vi drabbas samtidigt.
    Nu är jag snorig igen också, har varit det under tre veckor nu undantaget några dagar..antar att immunförsvaret har annat för sig just nu?
  • Nueva

Nämen HEJ Glittran! Dig känner jag igen från för länge sedan, och nu läser jag att du är gravid! Vad jag blir glad för din skull! Dina symptom låter fullt normala, tycker jag, och mest normalt av allt är väl att oroa sig över sina symptom/avsaknaden av symptom!
    Grattis och lycka till!!

Svar på tråden Gravid! - men är mina symptom normala?