Polarn o Pyret outlet i Barkarby
Någon som vet vad de har för sortiment?
Jag är ute efter regnkläder och vinteroverall i storlek ca 86, vet någon om det finns?
Hur är priserna?
Någon som vet vad de har för sortiment?
Jag är ute efter regnkläder och vinteroverall i storlek ca 86, vet någon om det finns?
Hur är priserna?
Ingen?
De har det som inte blivit såld i de andra butikerna, vet att de haft vinteroverller från i fjol men vet inte om det finns kvar
det är nog större chans att hitta sånt på våren, eftersom det som inte sålt i butik skickas dit. men nu är det ju säsong för vinterkläder så chansen är inte så stor att det finns där. man får handla lite off-season där
De har haft mkt vinterkläder i höst på outletarna(kosta o barkarby). MEN det kommer in i partier och tar ofta slut på nolltid eftersom det är så bra priser. Det enklaste är väl att du ringer dit o frågar om de har det du söker.
Var där igår och jag tyckte det fanns ganska mkt overaller o dyl.. Ligger runt halva priset ungefär..
Hade de även större overaller?
Okej, tack. Verkar som att det är värt att åka och kolla ändå.
Ja, vilka storlekar hade de?
Ska ringa iofs!
Jag kollade ju mest på kläder till nyfödd.. men tror absolut att de hade overaller i större stl, har mkt för större barn..
Var där igår. Hittade två uppsättningar regnkläder i rätt storlek!!!
Overaller fanns det massor men bara i storlek 92 och större. Det fanns vindoveraller i blandade storlekar samt manchesteroveraller för spädbarn. Ganska dåligt med kläder i min sons storlek men mycket i ca 120 cl och ganska mycket för spädbarn.
Klart värt att åka dit ändå eftersom jag hittade regnkläder.