• MaryMalou

Polarn o Pyret outlet i Barkarby

Någon som vet vad de har för sortiment?

Jag är ute efter regnkläder och vinteroverall i storlek ca 86, vet någon om det finns?
    Hur är priserna?

• Svar på tråden Polarn o Pyret outlet i Barkarby
  • SaramedM

De har det som inte blivit såld i de andra butikerna, vet att de haft vinteroverller från i fjol men vet inte om det finns kvar

• milimina

det är nog större chans att hitta sånt på våren, eftersom det som inte sålt i butik skickas dit. men nu är det ju säsong för vinterkläder så chansen är inte så stor att det finns där. man får handla lite off-season där

• Snorky

De har haft mkt vinterkläder i höst på outletarna(kosta o barkarby). MEN det kommer in i partier och tar ofta slut på nolltid eftersom det är så bra priser. Det enklaste är väl att du ringer dit o frågar om de har det du söker.

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Novaliss

Var där igår och jag tyckte det fanns ganska mkt overaller o dyl.. Ligger runt halva priset ungefär..

• SaramedM

Hade de även större overaller?

• Snova

Ja, vilka storlekar hade de?

Ska ringa iofs!

• Novaliss

Jag kollade ju mest på kläder till nyfödd.. men tror absolut att de hade overaller i större stl, har mkt för större barn..

• MaryMalou

Var där igår. Hittade två uppsättningar regnkläder i rätt storlek!!!
    Overaller fanns det massor men bara i storlek 92 och större. Det fanns vindoveraller i blandade storlekar samt manchesteroveraller för spädbarn. Ganska dåligt med kläder i min sons storlek men mycket i ca 120 cl och ganska mycket för spädbarn.

Klart värt att åka dit ändå eftersom jag hittade regnkläder.

Svar på tråden Polarn o Pyret outlet i Barkarby