• Anonym (undrande)

flytning som löskokt äggvita

Jag hade ett missfall för lite mer än två veckor sedan och nu har jag börjat fundera på om jag har ägglossning.
    Jag har för mig att jag läst någonstans att flytningarna kan se ut som löskokt äggvita vid ägglossningen, stämmer det?
    Jag blödde först 9 dagar och sen har jag haft bruna flytningar fram till igår och nu idag har jag fått ganska mycket flytningar som inte är bruna längre men som ser ut ungefär som löskokt äggvita.
    Kan det vara ägglossning eller är det fortfarande missfallet som spökar tror ni?
    Jag har lite ont i magen till och från speciellt på ena sidan.
    I vanliga fall brukar jag mest märka ägglossningen på en väldigt stor sexlust och det har jag nu också men det kan ju också bero på att vi inte haft sex på flera veckor.

• Svar på tråden flytning som löskokt äggvita
  • Anonym

Låter som ägglossning jag är dock ingen gynekolog ;)

• Anonym (undrande)

någon mer som vet något om den här äggviteflytningen?

• Anonym

Är inte ägglossningen ganska ljus och trådig, men vanliga flytningar mer vita ??!!!

• Anonym

Då jag har äl brukar mina flytningar oftast vara väldigt genomskinliga.. Men det kan säkert variera från person

• Djungelvrålen

Mina är också genomskinliga, kolla på www.2-streck.se
    tror jag det var där står det om det...

• Anonym (undrande)

Detta hittade jag på länken:
    Före ägglossningen har man lotionflytningar...det hörs på namnet: det ser ut som vit hudlotion, någon dag senare kommer ägglossningsslemet som närmast går att beskriva som rå äggvita. Efter ägglossningen är flytningarna sparsamma/obefintliga.

mina flytningar är genomskinliga men nästan som lite klumpar i.

• Djungelvrålen

Anonym (undrande) skrev 2007-09-23 18:27:53 följande:

Detta hittade jag på länken:Före ägglossningen har man lotionflytningar...det hörs på namnet: det ser ut som vit hudlotion, någon dag senare kommer ägglossningsslemet som närmast går att beskriva som rå äggvita. Efter ägglossningen är flytningarna sparsamma/obefintliga.mina flytningar är genomskinliga men nästan som lite klumpar i.
    Har du genomskinliga flytningar bör det ju vara äl kanske...men man kan ju aldrig veta säkert.
  • Anonym (undrande)
    Djungelvrålen skrev 2007-09-23 18:35:33 följande:
    Anonym (undrande) skrev 2007-09-23 18:27:53 följande:
    Har du genomskinliga flytningar bör det ju vara äl kanske...men man kan ju aldrig veta säkert.
    Nej, det är ju klart att man inte kan veta säkert. Jag ville bara veta om det kunde vara ett tecken på ÄL
  • Anonym

Har du dragit i flytningarna ,är dom sega?

• Anonym (hej)

Vid mf blöder man ju mycket och det påverkar ph-värdet i slidan. Det kan vara svampinfektion som ger dig vita lite klumpiga flytningar också... Värt att kolla upp.
    lycka till

• Djungelvrålen

Nej, har inte dragit i dom men jag ser det när jag torkar mig efter toalett besök. =)

Svar på tråden flytning som löskokt äggvita