Min sambo har så dålig andedräkt!
Jag behöver hjälp/råd angående en ganska känslig grej.
Min underbara och snygga pojkvän har så dålig andedräkt. Det är fruktansvärt. Han är verkligen renligheten personifierad, men personligen tycker jag inte att det spelar nån roll hur fin man är i håret, hur rena och snygga kläder man har eller hur ordentligt duschad man är, om man luktar pyton från munnen.
Han borstar tänderna högst en gång om dagen, på kvällen, och det är bra om han gör det. Han är helt enkelt slö med tandhygienen och "orkar" sällan borsta, man får säga till honom som ett barn, att "du behöver borsta tänderna". det brukar jag få säga när det blir outhärdligt att pussa honom. Det är som att han inte förstår... Jag ville verkligen inte såra honom, jag tycker det är jobbigt nog att säga att behöver borsta dom. Han har sagt en gång att "du tycker ju jag har dålig andedräkt", när det var snack om tandläkare eller nåt.. Jag tyckte så synd om honom, han är ju söt, så jag sa "nej, det tycker jag väl inte".
Vi har det hur bra som helst ihop och gosar och myser jättemycket, tar på varandra och pussas hela så fort vi går förbi varandra och så vill ha det! Men usch...
Vad skulle ni gjort tjejer/killar?