Vita prickar på tungan...
Jag har 1 5 dagar haft en vit utstående prick på tungspetsen, och den svider... Vet någon vad detta är??
har haft såna förut...
Jag har 1 5 dagar haft en vit utstående prick på tungspetsen, och den svider... Vet någon vad detta är??
har haft såna förut...
låter som de blåsor jag får ibland. inget farligt men jobbigt när de kommer. vet tyvärr inte vad de kallas. Zendium tandkräm brukar hjälpa mot de blåsorna så att man slipper de eller iaf får färre och mer sällan.
Brukar ha sånna titt som tätt. Är de likadana som jag har heter de Afte och är en virusblåsa man kan få i munhålan.
Det finns en salva man kan köpa på apoteket som heter Kenacort. Jag vet...salva I munnen, men den är jättefet och faktiskt lite bedövande.
Den hjälper mig!
jag har haft massa sånna i mellanåt. men det kanske inte är samma.men då är det vitaminbrist. tror det är b12 eller järn. man kan få sånna om man äter ost ibland med.
oki,men sitter de på tungan?
Mina blåsor sitter ibland på tungan, ibland inne i kinderna ibland och i vissa fall på insidan av läpparna. Ont som satan gör det och man vill knappt äta. Men prova den krämen ska du se att de försvinner. Testa att googla "afte" kanske du kan hitta några bilder.