• shiela

platt mage efter kejsarsnitt?

Hej! Jag undrar om det är möjligt att träna tillbaka en platt mage även efter kejsarsnitt eller blir musklerna förstörda? Kram Shiela

• Svar på tråden platt mage efter kejsarsnitt?
  • Viktoria i Spanien

inga problem men värt att vänta lite så att det inte blir "fel", du har ju trots allt varit rejält uppsprättad.
    Men jag fick tillbaka platt mage (fast nu är den bulligare än ngnsin med nummer 2 i vecka 24..)

• shiela

Tack för det! och lycka till med bebisen! Kram Shiela

• Rosie74

Hej!
    Jag fick tillbaka en platt och fin mage.
    Men träningen ska man vänta med ett bra tag så man verkligen läkt färdigt!

• hannamiller

Hejsan
    Trodde inte att jag skulle få min normala mage tillbaka..

Hurrrra säger jag nu bara..
    Den är snart normal igen..
    Men låt den ta sin tid. Njut av allt annat,

• Chiculata

min har också blivit platt:) platt som en pannkakaRäcka ut tungan

the most important history is the history we're making today
  • annoo

min pappas sambo har dock ej en platt mage kanske upp till men nertil där snittet är gjort hänger det lös hud som hon aldrig fått platt igen även intensiv träning!! Här i örebro får man tillomed göra en efter operation för att fixa till det där bara för att magen aldrig kan bli platt som innan.. Så det är väl olika på alla antar jag :-/ Skulle dock aldrig vilja göra det men många som vill göra det bara för att dom tror att dom blir så himla smala igen efteråt.. Men det är ju inte alla som tänker så.. hehe..

• Katie

Nej..värsta hängmagen efter snittet. Ser jättefult ut. Då är jag inte överviktig heller och har tränat som en tok. En del får häng andra inte men tyvärr är det nog jättevanligt. Iallafall enl läkaren som skrev ut mig från BB.

• lilljenta

Har gjort tre snitt och fått tillbaks min platta mage ganska snabbt efteråt varje ggr,inget häng alls!Barnvagnspromenader och chrunc så går det.

Svar på tråden platt mage efter kejsarsnitt?