• Ninalovely

Porrtidning för kvinnor?

Jag ska på möhippa och har fått uppdraget att köpa porrtidningar mer för tjejer/lesbiska, finns det?

Det ska alltså vara nakna kvinnor men inte någon hårdporr med stora spänniga snopp-gubbar utan mjukare, finare och även gärna lite mjuka historier att läsa?

Tjejen som ska gifta sig är lesbisk och gillar inte hård sex.

• Svar på tråden Porrtidning för kvinnor?
  • Anonym

Alla jag har sett med kvinnor som inte är så grova är väldigt stylade... är det okej? Tycker själv inte att det är så superkul att titta på såna tjejer, hellre att de ser mer naturliga ut...

men varför inte hitta historier och bilde rpå internet och skriva ut och sätta ihop till en egen tidning? :P

• Henrik31

Det skall vara mjuka, fina snoppar?

• Anonym

hehe :P finns ju inget tråkigare än att titta på porr där killarna inte har stånd, sååååå avtändande så det är inte klokt :P Jag menar, om de gör sexuella saker som de borde tända på fast så är de inte ems upphetsade...

• Ninalovely

Alltså nej, det ska inte vara då mycket fokus på just snopparna eftersom hon inte tänder på det! Jag menar mest om det finns någon bra porrtidning som har lite mer mjuk framtoning?

Bra ide annars att göra en egen tidning med noveller från nätet. Tack till anonym nr 1 som verkar vara seriös i alla fall!

Svar på tråden Porrtidning för kvinnor?