• Anonym (pingpong)

Vad är eran favorit porrskådis?

Specifiera också varför

• Svar på tråden Vad är eran favorit porrskådis?
  • Anonym

TT Boy...så himla läcker.

• IMKS

Jenna Jameson för att hon verkar vara en tjej med huvudet på skaft och har lyckats åstadkomma rätt mycket i livet trotts hennes väldigt tragiska uppväxt.
    (jag rekomenderar starkt hennes bok "att älska som en porrstjärna" klart inponerande)

• Anonym

Efter att ha sett hur Jenna ser ut nu för tiden tvivlar jag på att hon har huvudet på skaft faktiskt. Undernärd och kniven verkar ha gått över hela kroppen inklusive ansikte.
    Vet inte om det är så himla klipskt..

• Anonym (tjej)

har ingen favorit när det gäller killar men tjej favoriten är sasha grey, lugnt!

• starman

Tidig Belladonna innan hon började göra "sjuk" filmer. Motiv: hennes brymma kropp och förmåga att svanka när hon står på alla fyra så att huvudet nästan rör rumpan (svårt att beskriva måste ses)
    Inari Vachs, ganska vanlig tjej med en grym avsugningsstil

Peter North för det är upphetsande att se när han släpper sina jättesatser på tjejerna

• TheMilky

Jenna Jamesson. Efter att ha läst hennes bok så är jag såld. En riktigt trasig brud som skapat sig ett namn och liv. Hon ska dock sluta med porr nu, men satan vilket kex!

• Anonym

Hon är inte speciellt snygg längre..Hon borde gå upp i vikt igen

TheMilky skrev 2007-09-26 17:25:41 följande:
    Jenna Jamesson. Efter att ha läst hennes bok så är jag såld. En riktigt trasig brud som skapat sig ett namn och liv. Hon ska dock sluta med porr nu, men satan vilket kex!
  • starman

Jenna var helt klar bäst på sin tid. En annan var Chasey Laine

• TheMilky
    Anonym skrev 2007-09-26 17:26:32 följande:
    Hon är inte speciellt snygg längre..Hon borde gå upp i vikt igen
    Nej, nu ser hon risig ut, men det vet man ju som sagt var inte vad det beror på. Hon kanske har personliga problem eller så. Men som sagt, dumt att döma ut en människa för det. Finns många äckliga smala människor som folk hyllar världen över. Ta t.ex det levande skelettet Angelina Jolie?
  • Anonym

Har inte dömt ut henne,tycker bara att hon inte är snygg längre..Hon har vist hårdbantat såg jag..

TheMilky skrev 2007-09-26 17:31:53 följande:
    Nej, nu ser hon risig ut, men det vet man ju som sagt var inte vad det beror på. Hon kanske har personliga problem eller så. Men som sagt, dumt att döma ut en människa för det. Finns många äckliga smala människor som folk hyllar världen över. Ta t.ex det levande skelettet Angelina Jolie?
  • Khalandraa

Jag har alltid gillat Chloe, hon är sådär vild och tokig
    Rocco går hem, om han bara kunde sluta med det eviga spermaspottande från mun till mun...
    Forna Jenna som var het, var mysig att titta på.

• starman

Chloe är het. Hennes "orgasmer" är grymma med ögonen som rullar bak och att hon gillar stora dildos mm. Minns en scene där hon hade en dildo hon kunde pumpa upp.

• Nacka

Nu kanske jag är gammelmodig, men jag gillade Tracy Lords filmer. Någon mer som kommer ihåg hennes filmer?

• Khalandraa
    starman skrev 2007-09-26 18:58:01 följande:
    Chloe är het. Hennes "orgasmer" är grymma med ögonen som rullar bak och att hon gillar stora dildos mm. Minns en scene där hon hade en dildo hon kunde pumpa upp.
    Ohja, helt jäkla tokig blir hon Såg en scen med henne och Peter North, den var nice
  • Anonym (Limes)

Justine Joli! Het och duktig.

Svar på tråden Vad är eran favorit porrskådis?