Vad är eran favorit porrskådis?
Specifiera också varför
Specifiera också varför
Rocko eller vad han nu heter ha ha för han e bara bäst
TT Boy...så himla läcker.
Jenna Jameson för att hon verkar vara en tjej med huvudet på skaft och har lyckats åstadkomma rätt mycket i livet trotts hennes väldigt tragiska uppväxt.
(jag rekomenderar starkt hennes bok "att älska som en porrstjärna" klart inponerande)
Efter att ha sett hur Jenna ser ut nu för tiden tvivlar jag på att hon har huvudet på skaft faktiskt. Undernärd och kniven verkar ha gått över hela kroppen inklusive ansikte.
Vet inte om det är så himla klipskt..
har ingen favorit när det gäller killar men tjej favoriten är sasha grey, lugnt!
Tidig Belladonna innan hon började göra "sjuk" filmer. Motiv: hennes brymma kropp och förmåga att svanka när hon står på alla fyra så att huvudet nästan rör rumpan (svårt att beskriva måste ses)
Inari Vachs, ganska vanlig tjej med en grym avsugningsstil
Peter North för det är upphetsande att se när han släpper sina jättesatser på tjejerna
Mig själv
Jenna Jamesson. Efter att ha läst hennes bok så är jag såld. En riktigt trasig brud som skapat sig ett namn och liv. Hon ska dock sluta med porr nu, men satan vilket kex!
Hon är inte speciellt snygg längre..Hon borde gå upp i vikt igen
Jenna var helt klar bäst på sin tid. En annan var Chasey Laine
Har inte dömt ut henne,tycker bara att hon inte är snygg längre..Hon har vist hårdbantat såg jag..
Jag har alltid gillat Chloe, hon är sådär vild och tokig
Rocco går hem, om han bara kunde sluta med det eviga spermaspottande från mun till mun...
Forna Jenna som var het, var mysig att titta på.
Chloe är het. Hennes "orgasmer" är grymma med ögonen som rullar bak och att hon gillar stora dildos mm. Minns en scene där hon hade en dildo hon kunde pumpa upp.
"puma suede" är sexig....
Nu kanske jag är gammelmodig, men jag gillade Tracy Lords filmer. Någon mer som kommer ihåg hennes filmer?
Lexington Steele!
Justine Joli! Het och duktig.