Kaviar med banan i??
nån som smakat kalles kaviar med banan?? är den god?? det låter superäckligt men jag är så nyfiken att jag måste testa den...
nån som smakat kalles kaviar med banan?? är den god?? det låter superäckligt men jag är så nyfiken att jag måste testa den...
Med banan i??????? Låter verkligen inte gott....hua...men kul och veta om någon vågar testa ;)
*kräks*
ja visst låter det äckligt men jag har provat flera matvaror i skumma kombinationer som vart goa men detta låter riktigt illa
Hur kom de på iden? Kaviar med färskost-visst det är ju ändå en rätt mild smak och borde komplettera varandra bra, kaviar med ägg- en klassiker även om jag inte skulle äta det från en tub. Kaviar med banan? Aldrig någonsin hört någon som kombinerat dessa två!
ludenben: Spring genast och köp en tub och testa då ;) ha, ha...
urk tänker inte testa......kan inte tänka mig att den kommer sälja spec bra eller att den kommer finnas kvar spec länge. Den som kom på den kombinationen borde få sparken...urk
kaviar är ju tillräckligt vidrigt som det är. Varför göra den ännu äckligare?
Köpte kaviaren igår, jag och dottern tyckte den var jättegod men min man tyckte hade svårt att bestämma sig vad han tyckte, lite "äckelgod" sa han.