• golfvr6

Roligt sätt att ge bort presentkort?

Ska på 30-års kalas på lördag och ska ge bort ett presentkort.Det är så tråkigt att ge det som det är så har ni några roliga tips?

• Svar på tråden Roligt sätt att ge bort presentkort?
  • golfvr6

Hallå visst har ni gett bort presentkort

• Cahjo

Har inte gett bort presentkort men pengar i kuvert så det är väl inte så stor skillnad...

Jag lade pengarna i ett kuvert som jag knöt ett fint band i så det kunde hänga runt en vinflaska som jag dekorerat med blommor. (Limma fast en aosis och köp en bukett blommor som trycks i oasisen). Det blev jättefint och uppskattat.

Lycka till!

• BaraPyssel

Jag har köpt megastora ballonger, tryckt i kortet och blåst upp. Kul grej tycker jag!

• bufflund

Slå in det i ett jättepaket och låtsas att det är nå´t ömtåligt. Eller om det är presentkort på tex en klädbutik så gör en scrapbooksidda med bilder ur nån katalog och så presentkortet invävt liksom i sidan, tror du förstår hur jag menar.

• Coursell

Gör ett gigantiskt presentkort....sådär som de gör på tv när någon skall få en check med mycket pengar

Så gjorde ett par till min styvmor en gång, och butiken var med på det hela så hon fick inget litet kort alls, utan var tvungen att gå till affären med det jätte, jättestora kortet

• golfvr6

Jättekul ideer!!!Nån mer?

Svar på tråden Roligt sätt att ge bort presentkort?