• Twins 2

Barn som fotomodell?

Hej!Jag undrar vad ni säger om barn som fotomodeller? inte nu dessa hemska föräldrar i usa utan typ Ellos , HM , Kappahl mm.
    är det någon som har fått sina barn fotade för någon tidning typ som "jobb". Jag vill gärna ha positiva och negativa svar.
    Har blivit erbjuden men sa nej, hon tyckte att jag skulle ta hennes kort iaf, om jag ångrade mig. Tyck till.

• Svar på tråden Barn som fotomodell?
  • Valkyriah

Har också blivit erbjuden men tackade nej.
    Känns bara olustigt på något vis men finns säkert de barn som bara tycker det är kul och spännande.

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • frittepillan

Jag är nog en av dom mammorna som skulle tycka att det var jätte roligt. Jag skulle helt klart testa.
    Ngn som vet vart man vänder sig??

• jonnysbrud

Hur har ni blivit erbjudna? jag menar kommer dom fram i ICA butiken och frågar om ert barn kan vara modell?

• iiijda

Jag skulle också blivit jätteglad och tyckt de va jättekul OM min dotter också skulle tycka de va kul

• Adelisa

Har blivit erbjuden, det var en scout som var ute på stan från en modellagentur (en riktig agentur ) Men jag tycker min son är för liten.

• visspen

jag skulle oxå tycka att det var jätte kul...

• Jenna82

Har också blivit erbjuden. Kom fram en kvinna till mig o sonen då vi va på willys o handlade. Hon kollade på sonen massa o frågade mig sen att om jag inte har några funderingar på o låta honom bli modell...ehhh aaa visst det vore ju kul blev svaret.
    O så fick jag ett nummer o hon berättade att det skulle vara en uttagning veckan därpå om jag ville ha med sonen. Men vi gick aldrig...ångrar det lite idag.

Men jag tycker sånt e helt okej om det sker på barnets villkor..orkar de inte, eller inte verkar gilla det så hejdå.

• Peppe72

Vår dotter är med i en modellagentur. Men än har hon inte haft ngt uppdrag. Vi får se om det blir och om hon vill!

• inoka

Vår dotter får erbjudande från hm då och då..det var vår fotograf som hade eller har kontakter där men jag vill inte låta henne göra sånt. Inte förens hon är gammal nog att bestämma själv om hon vill eller inte.

• seadwarf
    Hampus har varit med i tidningen Petit Magazine.. var första fotograferingen och det gick hur bra som helst .. han är en riktig linslus ;p... var som en liten dagsutflykt vi gjorde tillsammans bara.. Så har man ett barn som är glad o framåt o gillar att stå i centrum så är det enligt mig bara en rolig grej :).. kul att ha massa bilder kvar! De här nedan är de bilder som varit med i tidningen... (de fem första i en tidning o den sista bilden i numret efter)..

_MG_0554.jpg _MG_0456.jpg _MG_0860.jpg _MG_0742.jpg 
    _MG_0663.jpg _MG_0918.jpg ..... o här är några av de andra bilderna jag gillar...

_MG_0538.jpg _MG_0595.jpg _MG_0431.jpg _MG_0464.jpg _MG_0846.jpg
    _MG_0821.jpg _MG_0822.jpg  _MG_0852.jpg _MG_0851.jpg _MG_0929.jpg _MG_0956.jpg _MG_0960.jpg _MG_0965.jpg _MG_0890.jpg _MG_0897.jpg _MG_0906.jpg _MG_0309.jpg _MG_0318.jpg _MG_0321.jpg _MG_0339.jpg _MG_0352.jpg _MG_0354.jpg _MG_0362.jpg _MG_0363.jpg _MG_0726.jpg _MG_0734.jpg 

Han har även blivit fotad för klädmärket Lundmyr of Sweden.. och är med i deras katalog nu samt på hemsidan och några webshopar... Har inte fått hem de bilderna än, men har klippt ihop de som jag sett i katalogen.. det gick lika bra den gången.. han var mer vild än tam, men av bilderna att dömma hade han ju kul iaf *s*... tokunge ;p...

Namnlöst-1.jpg
  • Ireth of Dorthonion

Min granne pratade i somras om att mina barn nog skulle passa. Sa att hon kände någon som höll på med sådant och att jag skulle få mailadressen så jag ku de maila lite bilder. Tyckte det lät ganska intressant faktiskt, men tyvärr rann det bara ut i sanden och jag vill inte tjata.

Svar på tråden Barn som fotomodell?