• Dreamsmiley

Friends kläder ?!

Hej alla där ute!

Är det ngn som vet hur bra och pass billiga friends kläderna är som man kan inhandla på coop forum?
    Någon som testat?

Är ute efter en varmare Jacka till min lilla son och några täckbyxor, har dom sånt?

• Svar på tråden Friends kläder ?!
  • Lisa 74

Kollade in häromdagen. Coops barnkläder har alltid varit jättebilliga, men nu efter kampanjen verkar dom höjt priserna på kläder en hel del! Det är inget fel på dom kläderna, men synd att dom höjt priserna...

Kollade inte just täck- kläder till större barn, men babyoveraller var lika dyra som babyoverallen jag köpte på PoP....

• Dreamsmiley

jasså så dyra, tänkte att de skulle var alite billigare, vet inte om jag ska ner på lindex eller åka till coop och titta...

• Crazy Baby

kvalitén är det inget att klaga på, har ett par byxor till dottern som hon har haft ett tag och som tvättats ett par gånger och de ser fortfarande ok ut, däremot är det inte direkt billigare än att köpa i en "vanlig" klädaffär!

• snart tre

Jag har fått några plagg (ej ytterkläder dock) därifrån av min mamma. Både en tröja och ett par byxor är jättebra i kvaliteten -de har tvättats massor men det syns inte och de är mjuka och sköna.

Svar på tråden Friends kläder ?!