• Wilja

    Spraymail, så ruttet!!!! Funkar era?

    Har försökt läsa mina mail på spray i 2 dagar nu, står att jag har 9 mail varav 2 olästa men när jag ska kolla på dem står det bara "inga meddelanden i den här mappen". Vilken mapp jag än trycker på!!!

    Och jag VET ju att mailen ligger där!! Är jätteirriterande för det borde vara svar på en annons jag lagt ut (är bara det jag använder den mailen till )

    Jä*ligt irriterande är det iallafall! Skrikandes


    Jack fyller 1 år på söndag!
  • Svar på tråden Spraymail, så ruttet!!!! Funkar era?
  • ixus

    Men jag har också problem med mailen! Har det titt som tätt tycker jag

    Och så stör jag mig så fruktansvärt på tv3-reklamen som vägrar försvinna! Trycker man bort den så får man en vit tom ruta istället *arrrggghh*


    Av barn o fyllon får man alltid höra sanningen.......
  • Wilja

    Ja, den är också skitirriterande!! Det här är andra gången jag inte kommer åt mina mail, och jag har bara haft mailen ett par veckor. Förra gången kom jag iallafall åt dem efter nån timme, men nu har det vart såhär sen igår förmiddag!

    Brukar det hålla på så länge för dig med?

  • ixus

    Förra helgen kunde jag inte komma in på flera dagar, lite sugigt när jag hade tradera-mail där. Men jag har en annan mail också, nu funderar jag starkt på att lägga ner Spray-mailen helt för den strular så mycket!


    Av barn o fyllon får man alltid höra sanningen.......
  • Wilja

    Jag öppnade den bara för att jag la in annons på jobbet. Ska stänga den så fort jag fått vagnen såld, sen ska jag bara använda min teliamail. Är bra mycket bättre!!!

  • rnyberg

    Här hittar man den numera:
    spray.pangia.biz


    Det är en premiumtjänst numera, fullt modern. Kostar dock 108kr om året, men det kanske är värt det om man kan komma åt alla sina mail?
Svar på tråden Spraymail, så ruttet!!!! Funkar era?