• Johanna 87

unga föräldrar i norrbotten (föräldraträff)

Själv bor jag i boden och känner knappt någon som har barn och är i min ålder så det skulle ju vara jätte kul om vi "norrlänningar" kunnde försöka styra upp en föräldra träff någon gång i höst, höra runt på öppna förskolorna i luleå kanske om det skulle kunna gå att hålla till där!

Någon mer som är intresserad?

• Svar på tråden unga föräldrar i norrbotten (föräldraträff)
  • Johanna 87

ja men vad bra får hoppas att några till svarar också!

• LillaÄrtan

Oj.. Det blir kanske lite långt för min del, men annars hade jag gärna kommit

~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • Johanna 87

åh vad kul att det börjar bli några stycken nu

LillaÄrtan : jo jag var in och snokade lite hos dig, malmberget ligger vid gällivare va? men ni är inte ner till luleå nån gång och shoppar eller så då?

PS. om någon känner några unga föräldrar som kanske vill vara med min inte är medlemmar här så säg till dom också, ju fler dästo bättre!

• Norrskenet

jag är med på den idén. Låter jätte skoj

• Lilla Bumba

Kanske inte borde puffa upp "gamla" trådar men en träff för oss norrbottningar är ju alltid kul, om ni fortfarande spekulerar om en så är jag på

• Johanna 87

vad bra vi blir fler sakta men säkert men 6pers känns lite snålt för en föräldra träff tycker jag

• alexgumman

Komemr säkert fler snart... Ska höra me lite folk

• Johanna 87

alexgumman : vad bra, gör jätte gärna det

skulle vara kul att kunna fixa men det går ju som sagt lite segt här i tråden

• vikohenk

Har ni haft någon träff ännu? Jag är oxpå intresserad om jag inte är för gammal bara=)

Svar på tråden unga föräldrar i norrbotten (föräldraträff)