• duddi

har någon ändå varit gravid trots negativt på test..snälla svara

Hej
    undrar bara om någon av er tjejer har varit gravid trots att testet visat neg?

Gjorde test med preg det visade ett svagt kryss...sen idag visade clearblue neg...skulle haft min mens i måndags den 24.e sep...Tacksam för svar.

• Svar på tråden har någon ändå varit gravid trots negativt på test..snälla svara
  • Opii

Jag testade flera ggr när jag var gravid med min dotter, fick plusset jättesent, hade gått över mensen nästan två veckor. Allt kom sent, illamåendet o andra tecken också o jag gick över bf också.

• duddi

tack för svaret..jobbigt när man inte vet.

• srma

Jag gjorde 7 test hemma och 1 hos BM som visade varken eller men jag var så säker så en vecka efter det första hos BM gick jag tillbaka o gjorde 1 till och fick då ett + och jag var då i vecka 7 ...

BF 1:a jan
  • Blackboard

Jag fick neg på fem test, men i vecka sju blev det pos. Snacka om berg-och-dalbana!

• Camilla85

Ja första gången jag va gravid (slutatde i abort...) va testet - fast jag gått en hel vecka över BIM.

• duddi

Ja vi får väl se om den kommer..tycker bara det är konstigt att mensen inte kommer...tror inte jag e gravid.Tack för era svar.

• Belana

Jag gick över ca 1 vecka innan det visade ett oerhört svagt plus.

• Joje

Jag fick söka akut med kramper i v 4 (visste inte att jag var gravid)... det var negativt på akuten, men på gyn var det positivt. Det var bara 3 timmar mellan testen, de är väl mer vana att läsa av på gyn! Efter det fick jag lämna blodprov på gyn för att se att HCG-nivån steg som den skulle - det gjorde den, har en 5 månaders kille!

• flickmamman

Oj ett svagt plus betyder att du är gravid! läs det finstilta i gravtestet"!!! samma sak hände mig!!! DU ÄR GRAVID!!!!

Svar på tråden har någon ändå varit gravid trots negativt på test..snälla svara