Nåt tips om hur man blir av med munsår?
Har fått ett munsår som är större än själva livet. Har köpt nåt på apoteket men det verkar inte hjälpa. Vill ju för 17 inte gå utanför dörren alltså.
Hjälp!
Har fått ett munsår som är större än själva livet. Har köpt nåt på apoteket men det verkar inte hjälpa. Vill ju för 17 inte gå utanför dörren alltså.
Hjälp!
Compeed har ett nytt munsårsplåster som skyddar. Ser fortfarande för J*vligt ut men gör inte lika ont. Kan det vara nåt?
Om det blommat ut redan själva munsåret så kan du testa med vademecum tandkräm,(nästa gång du känner att det är på gång med munsår kan du hålla några isbitar i en fryspåse emot) funkar faktiskt.....Sen finns det mkt bra på hälsokost ska finnas nån kapsel som man tar dagligen då slipper man utbrott helt.Lycka till!
Jag tycker att Anti salvan hjälper bra,den förkortar läkningstiden.Sedan brukar jag tvätta rent med alsolsprit.
Men salvan är bäst då man känner att det är på väg.
Usch! det är så jobbigt att få munsår. Hoppas du snart blir av med det.
Tack för svaren! Mm, jag hoppas att det går bort snart också. Ska jobba i morrn, och det kommer verkligen inte bli kul. Jobbar som croupier och jag pratar med folk hela dagarna och det kommer att kännas som om alla stirrar på det.
Min syster och mamma får väldigt stora, onda och otäcka munsår. Dom använder en salva som heter Zovirax (osäker på stavningen) som egentligen är en ögonsalva, men som efter ett tips av läkaren använder dom den som munsårssalva.