• Maddiss

leave-in balsam till torrt hår???

Har blonderat hår med självfall och det är konstant jättetorrt,
    verkar behöva massor med fukt!

Nån som vet ett bra leave-in balsam? Helst nåt som inte stinker stark parfym ska tilläggas, det är ju varken bra för håret eller näsan.

• Svar på tråden leave-in balsam till torrt hår???
  • Bebbe2006

Redkens Anti-snap är oslagbar. Men doftar ganska mycket äpple. EXTREMT god doft, tycker jag.....

• Maddiss

Tack för tipset! Beror ju på om den luktar extremt mycket också..inte bra. Får gå och lukta kanske Nån fler?

• Bebbe2006

Ja den doftar ganska mycket, men den är så bra då du kan inte vara utan den ändå. :o)

Fast dyr. Men värd varenda krona.

• Joico

Använder du bra schampoo då? Gör inpackningar? Balsam?

• Marlene

Sluta tvätta håret med shampoo Jag är inne på 4-5 veckor nu utan schampo och mitt hår mår mycket bättre. Fast det kräver ju att man inte använder produkter med silikoner och mineraloljor. lockig.se

• Indianica

Jag använder Sebastian potion 9 tror jag dte heter. I början doftar det starkt (men gott) fast doften sitter inte i särskilt länge.

Det är en leave in inpackning som är extremt dryg. Man tar bara lite smet i topparna efter tvätt och håret blir blankt och fylligt.

Jag älskar dock hårprodukter och ska testa Redkens antisnap också, den kan köpas billigare på nätet, t ex på Tradera finns nya anti-snap, bla småflaskor för någon femtiolapp så man kan testa sig fram!

Svar på tråden leave-in balsam till torrt hår???