• helenajoanna

Olivia & Oliver

Bara en liten fråga! Vad tycker ni om namnen, Olivia om det blir en tjej, och Oliver om det blir en kille!? Vi har funderat lite på Moa, Alicia och Tuva också, men har lite svårt med killnamn...

Har ni några snygga hyfsat moderna namnförslag?! Eller tycker ni vi ska köra på Olivia/Oliver....

• Svar på tråden Olivia & Oliver
  • idacathrine

Jag tycker om både Oliver och Olivia,
    fina namn!

• kizzy

Tycker olivia/oliver är jätte söta namn :)

• Verisen 1976

Mina heter Ella och Elliot, och jag funderade även mycket på dom namnen du föreslog.

Ella och Oliver passar också ihop även Olivia och Elliot.. om ni får syskon till sen.

• månälva

Jag har en Oliver,men hade jag inte haft det skulle vår dotter heta Olivia!Jag älskar båda namnen-var för sej.En liten "varning" bara:alla Oliver vi känner är busungar och alla Olivior surputtar!!ha ha men det stämmer faktiskt!

• Cia o krabaten

Äslkar Oliver men är inte alls förtjust i Olivia... Knasigt nog, men det beror säkert på att det finns en omysig tjej på gatan som heter det

• Pernilla3

Oliver och olivia är fina namn. Men tycker bäst om Tuva, min äldsta dotter heter Tuva..minstingen heter Alva.

• MERlight

Det stämmer faktiskt!!!!

månälva skrev 2007-09-29 21:07:29 följande:
    Jag har en Oliver,men hade jag inte haft det skulle vår dotter heta Olivia!Jag älskar båda namnen-var för sej.En liten "varning" bara:alla Oliver vi känner är busungar och alla Olivior surputtar!!ha ha men det stämmer faktiskt!
  • Mrs Malkey

Båda namnen är jättefina!!
    Min dotter heter Oliviah och hon är jättego!!

Svar på tråden Olivia & Oliver