• Hanakana

Är blöjorna från Lidl bra? Undrar om både byxblöjorna och de vanliga...

Jag har en Lidl-affär jättenära mig. Och tänkte prova att köpa deras blöjor (om de är hyfsat billiga).
    Är deras blöjor bra???- vill veta om BÅDE byxblöjorna och de vanliga (som jag har på nätterna).
    Normalt sett är jag mycket skeptisk till lågpris-märken, men gillar att testa lite nytt då och då. Fast då ska det vara BRA!

• Svar på tråden Är blöjorna från Lidl bra? Undrar om både byxblöjorna och de vanliga...
  • LiNdA med SaBiNa o JoPPe

Vi tyckte dom var bra. Vi tyckte Willys blöjor och Libero var typ samma på vår son....Lidl´s blöjor kan jag nog placera in i den skaran.

Pampers funkade inte alls....så det är nog väldigt olika. Men jag har bara positivt o säga om dom

• jen längtar

jag är nöjd med deras vanliga blöjor byxblöjorna har vi inte testat. men de vanliga blöjorna är bra jag tycker de på minner lite om pampers, tex libero tycker jag är hårdare o så.

• alienstar

Jag har testat både de vanliga och byxblöjorna och jag tycker att de har fungerat bra.. har tyckt att de har varit i samma klass som Willys och Libero (som LiNdA med SaBiNa o JoPPe oxå skrev..)       

♥ Ayla & Alexander ♥
  • Lallan

Använder både byxblöjorna och de vanliga och vi tycker att dom är bäst på våra barn så vi kör enbart med Lidl blöjor här hemma!

• Euphorbia

Lidl-blöjor är BÄST!!
    Suger bäst och sitter bäst, köper sällan något annat märke.

• gunilla m

Köpte midiblöjorna på Lidl häromdagen, de är för 4-9 kg. kostade 1,12 kr styck och i paketen är det 56 böljor. Kanske lite för stora ännu för sonen som väger ca 5 kilo. Det som jag gillar med blöjan är att det är indikator om den är blöt eller inte, tycker ibland det är svårt att veta om han kissat eller inte i blöjan när han haft den på en stund. Använder annars Libero 3-6 kilo.

• magdalena 80

På våra barn har de fungerat bra, vi har bara haft de vanliga tejpblöjorna så blöjbyxorna vet jag inte med.

• SYRRAN77

Bra kvalite på lidels blöjor.

Svar på tråden Är blöjorna från Lidl bra? Undrar om både byxblöjorna och de vanliga...