Permanenta eller klippa håret, vad tycker du?
Står å väger mellan att mjuk permanenta håret eller klippa det kort som carolina gynning eller kortare.. Har för tillfället svart mörkt hår..
vad tycker du?
Står å väger mellan att mjuk permanenta håret eller klippa det kort som carolina gynning eller kortare.. Har för tillfället svart mörkt hår..
vad tycker du?
Gynning har väl långt hår för tillfället? Permanent som inte ska vara lockig är att kasta pengarna i sjön, blir inget, eller håller typ en vecka. Är före detta frisör och det här med stöd-, mjukpermanent är bara bull-
okej
trodde bara mjuk permannetn var ngt som gjorde lockarna mjukare å inte så kontrasta som annars men det beror väl på spolarna för vill ha stora mjuka lockar men menar gynnings korta frisyr.
pagen? Det är snyggt tycker jag (har det själv :))
ja min smabo är tveksam. kanske frissan kan hjälpa en med en bra frisyr som framhäven ens bra sidor i ansiktet har ju rätt hög panna s¨å
puffar
puffar
Jag tycker pagen...
men går det med mitt hår det är så uppklippt plus jag har lugg dock den blivit lån så mn kan väl ha snedlugg?
Snedlugg är fint till page. Har du en bra frisör så fixar hon nog det.
När ska du klippa dig?
ska klippa mig idag halv fyra
Okej. Jag tror det blir bra med page.
Lycka till!
Visa gärna efterbilder här sen
ska jag göra får se vad frissan säger funakr med mitt nuvarande hår
Vad du än så permanenta dig inte, det kommer med största sannolikhet att bli tantvarning. Med andra ord tantakröllor.
Hej.
nä det är nog för kort för att permanentas.
blir kanske tantigt.
Du var supersnygg på kortet för ett år sedan.
när du hade färgat rött framme i håret!!
mvh
usch hatar den frisuren tjocka slingor å sånt. den är iofs två år gammal nu. men det blev en page med snelugg och långa längder där framme. Super snyggt bara svårt att styla då jag ahr lite halv lockigt hår. så får rakföna och platta lite