Du måste logga in för att svara i en tråd.

• novastar1

smärta efter behandling hos kiropraktor

har varit hos kiropraktorn idag för behandling, hade ont i ryggen när jag kom dit men nu, nu är det 10ggr värre, ska det vara så???

• Svar på tråden smärta efter behandling hos kiropraktor
  • RiaRa

Det kan ju vara musklerna som smärtar, har du provat ta en alvedon. Jag brukar ha muskelsmärtor senare samma dag eller dagen efter om jag varit hos kiropraktorn och fått hjälp med en rejäl låsning.
    Är det lika i morgon kan du väl ringa och prata med din kiropraktor.

• k girl

Jag brukar få asont i ryggen när jag har blivit "upplåst", det beror på att musklerna liksom krampar fast och låser sig i sitt läge. Jag tycker som RiaRa att du ska ta smärtstillande (ta gärna en voltaren eller dylikt om du har hemma) och ring imorgon om det inte har släppt.

• novastar1

tack för svaren, hoppas det släpper snart, har en 1 åring som är vild så någon vila är det inte tal om

• novastar1

min smärta har inte släppt än hoppas inte man ska ha så här ont efter varje behandling

• Nilka

jag går regelbundet hos kiropraktorn o har ALLTID mer ont i ryggen när jag varit där än innan... Men jag får alltid rådet att ta ipren eftersom dom är inflammations hämmande o det kan ju bli lite "irriterat" när dom knäckt allt tillrätta...

Men samtidigt tycker jag det är konstigt att du fortfarande har ont... Tycker du ska ringa och prata med din kiropraktor!

Wilma - vår ögonsten
  • novastar1

nilka: hur länge brukar du ha ont då??

• svedoliisa

Jag tycker att du ska ringa din kiropraktor och berätta om dina besvär!

• novastar1

nu har jag pratat med min kiropraktor, grunden till min smärta är troligtvis att hon "knäckt" fel kota

• Nilka

Ja förstår i så fall om du har ont för jag brukar bara ha ont den dan o kansek lite dagen efter...

Wilma - vår ögonsten
  • novastar1

det känns jättetråkigt, har tappat lite förtroende nu för henne

• Nilka

ja det förstår jag men kan du inte söka upp en ny då?? Vet du ingen som nån rekommenderar eller känner nån som varit hos nån där dom blivit nöjda!?

Jag skulle nog inte gå tillbaka för det handlar ju om en hel del pengar o gör hon fel så...

Wilma - vår ögonsten
  • novastar1

min ortoped rekommenderade henne så jag vet inte, jag ska röntgas nästa vecka så hon får en bättre bild så får vi se.

Svar på tråden smärta efter behandling hos kiropraktor