• camillimill

storleksguide till reima vantar.. fattar inte ett skit av deras sida..

hej.. kan någon hjälpa mig med storlek till min snart 3-åriga tjej.. tänkte köpe reima-vantar o undrar om jag ska ha storlek 1 eller 2.. För storlek 0 är väl inte att tänka på va? Vore finfint med lite hjälp, hörrni!

• Svar på tråden storleksguide till reima vantar.. fattar inte ett skit av deras sida..
  • Tutilure

Jag vet inte riktigt hur det funkar med storlekarna heller, men 2 ska du nog ha. Det kommer jag att köpa till min son, han är 2,5 år.
    Är det inte efter ålder?
    1= 1 år
    2= 2 år
    Så har jag trott iaf.

Om man målar fan på väggen kan det inte bli annat än succé!
  • camillimill

haha.. näe, det tror jag inte att det är.. att siffran betyder antal år.. för tre är väl typ för fyra menåringar? eller jag kanske fattat fel..

haha..

dock vet jag å det bestämdaste att det finns storlek noll och ett, men på reimas sida verkar det inte finnas de storlekarna alls.. haha. skumt..

• Tutilure
    camillimill skrev 2007-10-01 23:31:39 följande:
    haha.. näe, det tror jag inte att det är.. att siffran betyder antal år.. för tre är väl typ för fyra menåringar? eller jag kanske fattat fel..haha..dock vet jag å det bestämdaste att det finns storlek noll och ett, men på reimas sida verkar det inte finnas de storlekarna alls.. haha. skumt..
    Jag tror att vi hade strl 1 förra året och de funkade. Lite stora i början, men de blev bättre sen.
    Du kan inte åka och prova någonstans?

Annars kan jag höra med Babyland om de vet (de säljer Reima), men det kanske dröjer lite, för jag ska inte dit på ett tag.
    Om man målar fan på väggen kan det inte bli annat än succé!
  • camillimill

haha. vad gullig du är!
    Nejdå, jag ska säkert kunna klura ut det själv.. det är inte superviktigt just nu heller.. mest bara nyfiken och otåligt inför vinterns inköp..

Nu vankas sängen med tillhörande John Blund, du.

Jag kan skicka över honom till dig när jag är färdig med honom. Ha det gott!

• camillimill

jo, men det är ju det jag menar.. Tittar man på (följde länken) "reima gloves" så finns det inte ens storlek 0 och 1 på deras lista.. O dessa storlekarna vet jag finns.. Hmm. Fortfarande fundersam..

• krakel

men om man kollar på den där det står reima mittens så finns det ju strlek från o och uppåt och det borde ju stämma i stokler och cm om man jämför med där det står glows......

Svar på tråden storleksguide till reima vantar.. fattar inte ett skit av deras sida..