• someday

ont i äggstockarna när ja hostar

Eller jag vet inte om d är just dom d gör ont i. Men flera ggr när jag hostar så hugger d till i d området, känns som att nånb sticker in en kniv i mig. D har vart så nu i ca 3-4 dagar, men bara ibland. Vad kan d bero på? Jag måste trycka med handen där när ja hostar för att d inte ska göra ont.

• Svar på tråden ont i äggstockarna när ja hostar
  • Anonym

Kan va magmusklerna (typ som träningsvärk när man har hostat under en tid)
    Du har inte Äl? För då är ju tjejmagen extra känslig..

• someday

nej men ja borde ha fått min mens nu, så ja funderar på att d är därför. Men då blir ja ju orolig att jag har ont pga att nått är fel, o därför har inte mensen kommit

• Malia75

I början av min graviditet gjorde det skitont att hosta....var tvungen att trycka på magen samtidigt för att inte skrika rakt ut. Har du testat dig?

• someday

nej ja har inte gjort d. Det är för mig lättare att ta att mensen kommer, än att ta ett minus, så jag väntar ett tag till. Vill inte hoppas för mycke.

Men blir som sagt orolig att d onda beror på att nått är fel i tjejmagen. Nu har d nästan slutat att göra ont. Iof så har ja nästan slutat med hostan oxå, osså viker ja mig automatisk på mitten innan ja hostar, så att magen inte är utsträckt, för då gör d ondare kom ja fram till.

• someday

jag testade mig, o ja va gravid..=0)

Malia75 skrev 2007-10-03 09:16:51 följande:
    I början av min graviditet gjorde det skitont att hosta....var tvungen att trycka på magen samtidigt för att inte skrika rakt ut. Har du testat dig?
Svar på tråden ont i äggstockarna när ja hostar