handla på tyska ebay?
Är de nån här som handlat på tyska ebay? jag fick tips om att de fanns billiga klösmöbler där och det gör de! Även om man måste betala frakten så blir de mycket billigare än här! Men frågan är, törs man köpa där?
Är de nån här som handlat på tyska ebay? jag fick tips om att de fanns billiga klösmöbler där och det gör de! Även om man måste betala frakten så blir de mycket billigare än här! Men frågan är, törs man köpa där?
Yep, vi köper alla våra klösträd från tyska ebay och hittills har det alltid funkat (även med andra saker).
Så man kan alltså lita på dom där då!? Har sett så snygga ocg så billiga! Så som sagt.. även om de är så mycket som 500 i frakt så är de betyligt billigare!
Ja, alltså vi har köpt tre (kikar just nu på ett fjärde) och min mamma har köpt två och det har aldrig varit något problem så beställ du.
vi har också handlat grejer från tyska ebay o det enda vi har upplevt som problem är att vissa säljare prompt måste maila på tyska fast man skriver att man inte kan språket, men då finns ju babelfish som hjälp!
sambon har köpt en hel del saker från tyska e-bay och det har funkat. köpte bla barnvagn därifrån . mycket billigare
sen är väl risken att något händer lika stor som på typ svenska e-bay. enda problemet som någon skrev innan är ju att en del där inte mailar på eng utan bara på tyska