dermalogica billigare i usa?
ja, som rubriken lyder: är dermalogicas produkter billigare i usa? Och då menar jag alltså på plats, inte via postorder.
ja, som rubriken lyder: är dermalogicas produkter billigare i usa? Och då menar jag alltså på plats, inte via postorder.
Har handlat både dermalogica och skindoctors på http://www.care4yourskin.com/. Det är det enda ställe som jag numera handlar mina skönhetsprodukter. Rekommenderas starkt pga lågt pris, låg fraktkostad och snabb leverans.
Tack för ditt svar, Fnettis, men du missförstod mig nog. Jag undrar om det är billigare att köpa i t ex NY än här. Kompis som är på väg till usa!
Eller menar du att det är billigare på det ställe du tipsade om än det är i usa?
Jo, det rä det så vitt jag vet! Det är ju ett amerikanskt märke!
Tack Indianica! Precis vad jag tänkte. Någon mer som kan bekäfta detta? Vill inte skicka någon på jakt om det inte är skillnad...
Det du kan göra är försöka hitta en amerikansk nätsajt/nätsalong som säljer Dermalogica. Där ser du priserna
smart tjej ! ska prova med det. Men som du sa så borde det ju vara billigare eftersom det är ett amerikanskt märke.
www.jerseybeautycompany.co.uk/index.php
billigt och snabba leveranser!
frakten ingår i deras priser med..
jämnförde med stället som Fnettis tipsade om och jersey är billigare.
waersta: tack snälla, men det är fortfarande inte näthandel jag är ute efter utan IRL shopping på plats i det stora landet i väst...
Jo jag vet.. men du kan ju skriva upp vad du ska ha för produkter så kan ju din kompis smsa dig när hon vet vad de kostar där och så kan du snabbt jämnför med sidan jag skickade?
waersta: ska kika på priserna på sidan! Måste nog bestämma mig innan hon åker, kan ju bli svårt med snabb kontakt med tanke på tidsskillnad... Skulle ju i o f s kunna ge henne en liten lista med priser att jämföra med!
Man blir så glad av familjeliv, tänk alla människor här som engagerar sig i varandras problem (och "problem", som i det här fallet ) och försöker hjälpa varandra! Jag blir alldeles varm om hjärtat när jag tänker på det.