• ebbasmamma

bruna små trådar i bajset?

Är det någon som har den blekaste aningen om vad som detta kan vara. Lilleman bajsade för tre dagar sedan och hade massor med cm långa bruna små trådar i. Idag lika så.. Han äter bara äpplegröt på mornarna och sedan bara bröstmjölk. Jag ska till BVC imorgon för att kolla upp detta. Någon som har en teori?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-03 09:46:36:
    Glömde skriva att han är fem månader

• Svar på tråden bruna små trådar i bajset?
  • Disela

Kan det vara äpplets struktur.. nej, det kan det inte vara om han bara får gröt.. Fasen, aldrig hört talas om.. Kan det vara gluten han är känslig mot?

(¯`°?.¸ ღ♥ Världens vackraste Amanda ♥ღ ¸.?°´¯)
  • ebbasmamma

Vi har tagit prover för två vecor sedan om allergi och han har inga, han har även konstiga utslag på hela kroppen som INGEN vet vad det är. Ska nu till en hudläkare i simrishamn, men jag blir galen på att ingen kan ge mig ett svar på vad allt detta "skit" han har fått är.

• ebbasmamma

Jag har varit inne och kollat de vanliga masktyperna men inte hittat något som liknar detta.

• Eris

Jätte bra fråga, märkte nämligen lika dant på min soin igår, lite slemmiga men hela trådar....
    Dem blir små bollar om man gnider dem mot blöjan(inget levande)....
    Tror de kanske kan va slem från tarmen som kommer med ut med maten, tarmarna funkar ju inte riktigt som våra ännu,eller??

Jag älskar dig min son....
  • ebbasmamma

Men det jag tycker är konstigt är att det har kommit nu, jag har gett lillkillen gröt sedan han var tre månader. Ingen av mina andra barn har haft något liknande, så man blir ju lite stressad

• Eris
    ebbasmamma skrev 2007-10-02 21:56:12 följande:
    ERIS hade han mycket? Min lillkille hade enormt mycket båda gångerna
    Njae, nga trådar men ganska stora, ja har nog sätt de kanske 2ggr....
    Min lille äter oxå gröt, kanske e de??
    Ska höra med BVC om detta, kan ju inte va ngt farligt tycker man, han mår ju som vanligt annars....??
    Jag älskar dig min son....
  • ebbasmamma

Glömde säga att jag ringde till VC och de visste inte vad det var, det hade de väl vetat om det var något vanligt, tror man..

Svar på tråden bruna små trådar i bajset?