Tips på Uppehållande leksker
Behöver tips på bra uppehållande leksaker till min son som är 10 månder. Det finns så mycket att välja på. Vad har era små tyckt bäst om?
Behöver tips på bra uppehållande leksaker till min son som är 10 månder. Det finns så mycket att välja på. Vad har era små tyckt bäst om?
har tyvärr inget bra svar, men lägger till denna i favoriter, då jag med behöver tips...
En full toarulle att göra vad han vill med. Dra ut pappret och riva sönder i små bitar.
Hur kul som helst och lätt att städa upp.
Tack för tipset men han äter Toapappret så det går inte tyvärr
Alla möjliga leksaker, bara de varieras och byts ut. Att sitta med dockorna och pilla dem i ögonen och öronen är kul. Annars är det köksredskap som funkar bäst för att sysselsätta honom när jag lagar mat tex, gärna köksredskap som ser lite "vassa och farliga" ut utan att vara det, tex ballongvispen, plastvispar med krokar eller pastasleven. IKEAs matpenslar i tuggvänlig plast är också poppis. Bäst tycker han om att få se mig dra upp något nytt och spännande ur kökslådan eller rafsa runt själv.
Annars är ju klossar och lådor med lock som man stoppar klossarna genom en klassiker i den åldern, samt brios pajas som är klossar på en pinne. Min stora tjej älskade knoppussel med djurmotiv i den åldern.