Blöjhink i babybox?
Såg att det var nytt innehåll i babyboxen. Någon som har hämtat ut nyligen? Var blöjtunnan något att ha?
images.emmhost.com/BABYBASICS/messagent-SE.asp
Såg att det var nytt innehåll i babyboxen. Någon som har hämtat ut nyligen? Var blöjtunnan något att ha?
images.emmhost.com/BABYBASICS/messagent-SE.asp
Nej, skulle hämta ut min igår och fick till svar att dom inte var klara än, att man skulle måste visa legitimation för det nya innehållet som var mycket dyrare, däribland en blöjhink..antar att man får vänta och se!
Jag hämtade min box i helgen.
Men de va nog den gammla modellen isf.
Inehöll blöjor, våtservetter, ammninginlägg, napp, mattlåda + en massa reklam
hade velat ha den boxen me men har ju redan fåt tett barn å d står ju endast en box per hushåll, vilket jag tycker e idiotiskt
men d e ju olika innehåll i dom, å nästa bebis borde väl få samma som den första. lr e d nån skillnad på om man e först lr nr 2? tycker d borde va samma.
Fast det uppdaters väl även där..och vissa skaffar ju fler barn efter 1 år och andra efter 3 år eller längre. Det är omöjligt att få samma innehåll till varje barn Men som sagt det är ju smakprover, så gillar man något så kan man ju ändå köpa det till det andra syskonet som inte fick samma.
jo men d e ju en viss skillnad på en blöjhink å en liten "skallra" som vi fick senast.
inte för att vi använder nån blöjhink nu men bara grejen...
Angelicaa - endast en per hushåll gäller egentligen "en per baby". Har du fått barn förut och får ett syskon så får du en box till.
och om man väntar tvillingar får man naturligtvis en till varje barn!
hej jag undrar hur det funkar för jag väntar barn nr2 men där står på hemsidan där man ska skriva ut lapp att det inte går för det e förbrukat jag fick barn 05 ska ha en liten om 6v
Är det bara att gå till babyproffsen eller nått sånt och hämta ut sin box eller måste man ha med någon papper? Någon som vet när man kan göra det i graviditeten?
ja jag har oxå hört att adressen redan finns lr nåt om man försöker göra d igen. då e d väl inte för varje barn då? lr? får väl testa..men man vill ju inte betala till dom sen om d visar sig att d e så att d bara e en per hushåll.
Skicka dom ett mail så slipper ni ev återbetalnings tjafs!
kattengustav: Bara att gå in på denna länk: images.emmhost.com/BABYBASICS/messagent-SE.asp&PARTNER=BABYPROFFSEN och klicka på beställ och fylla i lite uppgifter skriva ut bekräftelsen och ta med till antingen Babyland eller Babyproffsen så får man sin box. Står nånstans där på sidan från när i graviditeten man kan hämta den (har för mig att det är under de tre sista månaderna).
Men jag har redan gjort detta, men pappret har kommit bort.
Kattengustav - gå in p¨babyland och förklara. De hjälper dig säkert! Annars får du fylla i en annan adress...