• Etnica

Fiskarheden villan!!

Vi funderar på att bygga ett hus från Fiskarheden villan. Någon som har erfarenhet av dom? Positiva o negativa.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-19 09:37:08:
    Vad kul att det är så många som hittar hit o vill snacka hus.

www.fiskarhedenvillan.se

• Svar på tråden Fiskarheden villan!!
  • Flaxa1

Vi skulle oxå vilja göra det. Vad jag har förstått är det fina hus och bra kvalitet och pris. Däremot måste man tydligen vara lite haj på det här med att bygga, man får övervaka alla delentreprenader själv. Synd! Hade de erbjudit totalentreprenad hade de varit överst på vår lista!

• Etnica

Vi har fastnat för deras villa som kallas Spoven. Skulle göra sig mycket bra på våran gård. Jsg kan ingenting om det här med att bygga hus men min sambo är byggingenjör/mättekniker o både min pappa o sambons pappa har entreprenadfirma så vi har ju lite "tur".
    LÄNGTAR efter ett nytt hus!!

• lillkodd79

Etnica:
    Det erbjuder väl totalentrepenad? det fattade jag det för när jag pratade med deras försäljare...Men jag ska inte svära på det med när jag frågade om nyckelfärdigt hus fick jag uppgifter som tydde på det iallafall. Har du pratat med någon på fiskrhedenvillan?

Vi drömmer och och har pratat om doppingen.. helt underbart, mitt drömhus!

• Madeleonten

Är det bara jag som har problem med deras sida? Kommer inte in på de olika husen :o(((

• lillkodd79

Då är det nog tyvärr din dator för jag kommer in på den sidan.

• Flaxa1

Jag gillar oxå Spoven! Jag hade fått det intrycket att de inte erbjöd totalentreprenad, men det damp ner ett mejl för några timmar sedan där det stod att de faktiskt gör det! Nu är de med i leken igen... =)

Nån som har några prisuppgifter på totalentreprenad från Fiskarheden?

• Etnica

Vi vill ju bygga vårat hus själva, dels för att få ner kostnaden o sen vill min sambo göra det själv för att allt ska bli som han vill ha det. Det dröjer nog ett par år innan vi kommer igång. Vi ska stycka av lite tomter först för att täcka kostnaderna för det nya huset. O sen är det rätt skönt att ha ett hus man inte är rädd om nu när man har småbarn. Nu kan han röja bäst han vill.

• Busungarnas mamma

Hej hej!

Jag hoppar på här om det är ok??

Vi ska bygga Lärkan ifrån Fiskarheden
    Var och träffade deras säljare i tisdags och då bestämde vi oss för Lärkan...ROLIGT!!!

Svar på tråden Fiskarheden villan!!