• guldis

*Jag sitter hemma och är sjukskriven för magsår,

Jag sitter hemma och är sjukskriven för magsår, Men skall börja jobba igen den 18/4. ... Lite pinsamt att komma och säga att man är gravid eftr att ha varit hemma i 1 1/2 månad.Men jag är jätte lycklig över graviditeten

• Svar på tråden *Jag sitter hemma och är sjukskriven för magsår,
  • LillaMilou

Jag berättade efter UL i v. 16+5.

• kamartina

Berättade för mina två chefer i 17e veckan och de andra fick veta för en vecka sedan, 18e veckan (efter UL).

• Altair

Tjejen som jag arbetar tillsammans med fick veta i v7 eftersom jag mådde så dåligt. Chefen fick veta i v13, eftersom hon ville ha in önskemål inför nästa läsår.

Mina övriga arbetskompisar har avslöjat mig allteftersom från v14, då det blev svårare och svårare att dölja magen...

Nu i v19 vet de flesta.

• 83an

Jag berättade i v 13 här på jobbet. Det kändes så skönt att få säga det, så vet ju folk varför jag blir grön i ansiktet när de öppnar sina matlådor
    Känns skönt att de vet även om det skulle hända nåt, hade ju varit tvungen att berätta iaf.
    Lycka till med allt...

• Nassegrisen

Jag har bara berättat för en av mina arbetskollegor.
    Men det börjar bli svårt att dölja magen med flisjackor och stora tröjor för de andra på jobbet nu när det blir varmare väder...;) Om någon frågar kommer jag självklart säga som det är.
    Chefen vet inget än så länge. Jag vet inte riktigt när jag ska berätta, eller hur jag ska säga det. Jag är i v13 nu och är beräknad till början av oktober.

• Pessy

Berättade i v11 (fast de hade anat redan veckor tidigare heh )

• sofs

jag berättade för arbetskamrater i ca v 22 och för chefen i v 25. är vikarie och såg ingen anledning till att berätta och riskera att bli utbytt mot en annan vikaie som kunde vara kvar längre...

• Signatur

Jag fick lov att berätta för chefen i v 7 eftersom jag blivit jättedålig och legat inne. Annars hade jag väntat till efter UL.

• Sunshine78

V.10 eftersom jag inte kunde fortsätta med mina vanliga arbetsuppgifter efter v.12..annars hade jag nog väntat några veckor till.

• emlet

berättade för chefen tror jag i V14 när jag varit på en något sen inskrivning och sedan så har arbetskamrater fått redan på det eftersom det har börjat att synas..

• fialisastina

berättade i v12. Det är ju rätt fånigt egentligen men man har ju blivit inpräntad från alla böcker och internetsidor att efter v12 är risken att det händer nått så liten. Så i v12 fick "alla" veta Jag hade svårt att hålla det hemligt redan från börjag så när v 12 väl kom så... ja då kunde jag inte hålla tyst längre.

• Vildsvin80

Jag berättade för arbetskamraterna i v.7 eftersom jag mådde rätt illa och var så trött, så de undrade förstås vad det var med mig. Chefen berättade jag för i v.13, efter inskrivningen, pga det faktum att missfallsrisken minskat avsevärt då.

• Bebis 2005

Efter UL då jag var i vecka 19

Svar på tråden *Jag sitter hemma och är sjukskriven för magsår,