Gammal kärlek rostar aldrig
Som man säger gammal kärlek rostar aldrig. Har ni hittat tillbak till den kärleken som ni trodde att det definitivt var helt slut mellan, hur hittade ni tillbak till varandra?
Som man säger gammal kärlek rostar aldrig. Har ni hittat tillbak till den kärleken som ni trodde att det definitivt var helt slut mellan, hur hittade ni tillbak till varandra?
Åh herregud vad den rostar! har aldrig hittat tillbaka till den "gamla" kärleken,däremot lärde jag mig vad jag inte ville ha i en kille och fann mig bättre och bättre på vägen,får väl hoppas på den jag valt nu som kommer bli pappa med vårt barn närsomhelst ;)
var väl inte riktigt det svar du ville ha men...
Min kärlek rostade inte alls. Vi hittade tillbaka till varandra efter 5 år och nu har vi varit ihop drygt 5 år.
Hade vi däremot fortsatt då sär 10 år sedan hade vi förmodligen avskytt varandra till döddagar. Vi behövde våra år ifrån varandra för att växa upp oh få lite perspektiv på varandra.
Kan tyvärr bara hålla med Maiia. Rostar som bara den gör det.
Har försökt tidigare med nåt gammalt förhållande men det har gått åt pipan.
Lärde mig att det ju faktiskt tog slut av en anledning och den anledning finns ofta kvar även om man lätt glömmer den ett tag.
Nä, bättre och gå vidare och låta det gamla rosta vidare
jag är lyckligt gift sedan 3 månader tillbaka men jag kommer alltid att älska min barndomskärlek, han jag levde för i 8 år.. svårt att glömma... så är det nog bara... han har sitt liv sin familj, jag har mitt liv, min familj.. men så fort jag ser han så ser jag i hans ögon att han fortfarande minns oss, så kommer det nog alltid vara.. tom min man har sett bandet mellan oss som ingen kan ta ifrån oss... men jag älskar min man och det är honom jag vill göra, det enda som betyder nu med mitt ex är att han aldrig ska glömma att ja finns det som en gång fanns... att han alltid vet vars han har mej osv... mitt ex och min man är jättebra kompisar, och vi umgås så mycke vi kan.. jätteroligt nu när mitt ex också har fått barn nu kan våra barn umgås och leka
så gammal kärlek rostar aldrig men nej det kommer aldrig bli vi för jag älskar min MAN som jag har idag och gör allt för honom...
Buff
Är gift med ett av mina ex, men vill tilläga att det verkligen var slut under några år (om man inte räknar singelsex ngn gång då och då!) vi trodde inte på en gemensam framtid men en dag så var det bara VI!
Håler fö med SeTa, vi hade aldrig klarat av en relation om den varat första gången vi hade för mkt kvar att göra som egna individer först.
Puff
Puff
Så sant så sant. Har precis fått kontakt med min ungdomskärlek igen... . Även fast vi båda har nya liv så finns det små fjärilar i magen ändå. Jättekul ju.