Skostorlek 8 mån?
vad har era 8månaders för skostorlek?
vad har era 8månaders för skostorlek?
Ingen aning vilken storlek de hade vid 8 mån. Använde inte skor förrän de skulle lära sig gå vid ett års ålder och då var det stl 18 el 19.
13/15 eller 16/18 kanske?
var å köpte skor till min 8 månaders idag.. storlek 19 blev det..
ella har "skor" som är mjuka tyg sandaler typ som jag köpte i somras på kappahl, dom va i stl 13/15 och dom sitter bra nu, hon är 7 månader.
men vanliga skor vet jag inte, det har hon inga.
hon har tossor och sockor :)
vart köpte du skorna?
Min son har ett par kavatskor i storlek 18, dom är rätt så lagom tror jag. Han är 8,5 månad...
jag köpte kavat skor med.. köpte dom i vår lilla skoaffär här i byn, å han sa att det skall vara ett visst antal millimeter fritt för tårna när det är förstaskor det handlar om.. sen e det ju bara bra, för då funkar dom ett tag längre..
ska kika på nå skor till min lillsessa.
fast egentligen behöver hon inga, kommer sitta i åkpåse, och så har hon sockor/tossor.
men vill köpa bara för köpandes skull :)
min sessa hade inte heller behövt egentligen, men vissa säger ju att det e bra i början, även innomhus ibland vid tex gåstol och hoppegunga å så för att motverka att de blir tåfotade..
Min dotter har 16-17. Hon är snart 8 mån.
Sofia hade 19/20 i sina första skor och då var hon ett år.
Kasper har storlek 19 på höstskorna. Han är 8 månader och 1 dag gammal.
Köpte skor för ett tag sen....ritade av ocg klippte ut foten för att prova i skon då lill adamen inte va med. Storlek 19 blidde det...
plutterhulda - så brukar jag göra åt sonen
På dom kavatskor jag har så är det "always right size soles" där man mäter häl och tå på sulan under, kanonbra!
min son fick sina första skor när han va 10 månader och kunde gå, då ahde han stl.21