• Pokergirl

Du är vad du äter - hur gick det sen?

Såg precis kvällens avsnitt av "du är vad du äter" där ett överviktigt par kämpade för att gå ner i vikt och kunna bli föräldrar. Men man får ju aldrig veta hur det går för dom. Någon som vet resultatet av deras försök, eller även från andra personer som varit med i serien, hur har det gått för dom som deltagit efteråt?

• Svar på tråden Du är vad du äter - hur gick det sen?
  • STA

Skulle oxkså vilja veta..helt otroligt vad mycket dom hade gått ner!

Hoppas dom lyckas bli med barn iallafall

Bakom varje hög av sand finns guld för den som letar.....
  • Smurfan JM

Ja, hade ju varit roligt att veta.

Men antingen har hon (tjejen som var med) en väldigt konstig uppfattning av regelbundet, eller så hade de mer än 8 veckor på sig...

• HelHel

Smurfan JM - Tänkte precis samma sak.. Hon kan ju knappast hunnit ha mer än en menstruation.

• Dimitra
    Smurfan JM skrev 2007-10-04 22:37:21 följande:
    Men antingen har hon (tjejen som var med) en väldigt konstig uppfattning av regelbundet, eller så hade de mer än 8 veckor på sig...
    Tänkte detsamma när jag såg det.
    Och åren går...
  • STA

Så långt tänkte inte jag..men nu när ni påpekar de så verkar de ju faktiskt lite konstigt Förvånad

Bakom varje hög av sand finns guld för den som letar.....
  • AnnaGBG

Hennes mens kanske kom 1 gång i veckan - det är ju regelbundet...?

Nej, men jag undrade också lite över det...

• Smurfan JM
    AnnaGBG skrev 2007-10-04 22:52:30 följande:
    Hennes mens kanske kom 1 gång i veckan - det är ju regelbundet...? Nej, men jag undrade också lite över det...
    Jo, det sa min karl också när jag protesterade vilt i soffan. ;)
  • katten

jo men hon kan ju ha fått den en eller två veckor efter programstarten o sen efter fyra veckor igen o då hinner de ju bli 2gr på 8 veckor

• Smurfan JM

katten skrev 2007-10-04 22:57:23 följande:

jo men hon kan ju ha fått den en eller två veckor efter programstarten o sen efter fyra veckor igen o då hinner de ju bli 2gr på 8 veckor
    Men med två gånger kan man väl inte säga att något är regelbundet heller...
    Dessutom tyckte jag de sa att inget hade hänt strax innan "4veckorsträffen".
Svar på tråden Du är vad du äter - hur gick det sen?