Fler med liten mage v 22?
Min mage ser ju jätteliten ut och jag är i vecka 22 snart..Jag känner barnet sparka varje dag, så jag vet ju att allt är bra..men jag ser nästan inte ens gravid ut..Har bilder i galleriet
Min mage ser ju jätteliten ut och jag är i vecka 22 snart..Jag känner barnet sparka varje dag, så jag vet ju att allt är bra..men jag ser nästan inte ens gravid ut..Har bilder i galleriet
jag hade så med.. haha jag har ännu nästan ingen mage och jag är i v.25
Jag hade också en liten mage. Alla har ju olika magar så att säga en del syns det tidigt på medans det tar lite längre att se för andra. Men om du är orolig så prata med din bm så känns det nog bättre.
okej =) då är jag inte ensam..min mamma blev riktigt stor när hon var gravid..då är jag nog hellre lite mindre än jättestor =P
om en vecka ska jag till bm och mäta magen för första gången så vi får se vad de säger...
barnet kan ju ligga långt bak eller långt ner då syns det mindre med...
okej, jo jag ska också dit och mäta snart :)
Är i v 23 och ser preis ut som dej i v 21+4 eller va d var.
är mäkta glad och nöjd . hitills.... hahaha!!
Däremot tycker jag att det är ett förbannatjävlatjat på omgivningen.
Min karls far tycker jag borde gå upp massa i vikt å blir nästan sur för att jag fortf e smal. suuuuuuuuuuuuuuuuuck!
jo det har jag också hört..folk frågar om jag verkligen äter..och pojkvännens mamma tvingar på mig mackor så fort jag kommer dit..De tror ju att jag svälter mig själv..
haha det där känner jag igen... har ju faktiskt inte med det och göra säger man hela tiden.. och man får höra hela tiden oj det syns ju inte att du är gravid... osv skit drygt...
är nog med att jag itne ens känner mig gravid...
Man undrar ju också när de frågar, "vilken månad är du i? Första va? " hahha, "nej, jag är i femte månaden.."
haha jag har ungefär som jag hade i v.20 nu fortfarande bara lite större... (finns en bild i galleriet och resten är i grav.kalendern)
och alla som ser mig säger att det inte syns och det är det ena med det tredje..
vafan jag är i 6e månaden kan folk inte förstå att man har känslor och kanske inte alls tycker det är så roligt att bli tillfrågad och höra alla kommentarer hela tiden...