• Winnie80

Barnklädesbutiker i Göteborg

Hej!

Ska till Göteborg i helgen och är såklart intresserad av att titta efter barnkläder. Jag är ute efter affärer i och omkring centrala Gbg och då inte H&M och Lindex m.fl. utan om det finns någon lite mer udda affär (med inte alltför dyra kläder).

• Svar på tråden Barnklädesbutiker i Göteborg
  • Janeway

Hej! Kul att du ska till Göteborg å shoppa .
    Här är några favoriter:

Duns, Prinsgatan 6(www.duns.nu)
    freshmilk, kastellgatan 13, (www.freshmilk.se)
    Schatzi, Husargatan 19 A
    Spojl, St Sigfridsgatan 146
    minishop, Vallgatan 21(molo, mala, katvig, frithiof mm)
    Global Design, Vallgatan 22 (paul frank)
    Gula Hästen. Olivedalsgatan 15 (www.gulahasten.se)

Lycka till med din shopping!

• SmillaMilla
    Janeway skrev 2007-10-04 23:53:06 följande:
    Hej! Kul att du ska till Göteborg å shoppa . Här är några favoriter:Duns, Prinsgatan 6(www.duns.nu)freshmilk, kastellgatan 13, (www.freshmilk.se)Schatzi, Husargatan 19 ASpojl, St Sigfridsgatan 146minishop, Vallgatan 21(molo, mala, katvig, frithiof mm)Global Design, Vallgatan 22 (paul frank)Gula Hästen. Olivedalsgatan 15 (www.gulahasten.se)Lycka till med din shopping!
    Någon du rekomenderar? Centralt?
  • Winnie80

Tack så mycket Janeway!! Hoppas jag hittar till någon av dem.

• Janeway

minishop ligger ju mitt i centrum och har väldigt fina kläder och lite pryttlar. Frithiof-mössorna är senaste favoriten därifrån. I Linnéstan är ju Gula Hästen suverän - stooort Katvig-utbud och lätt att se kläderna. Freshmilk är nästan bäst via nätet.

Winnie80: minishop ligger på samma gata som Designtorget - å dit hittar de flesta gbg:are som du frågar . Bara ett stenkast från Kungsportsplatsen (Kopparmärra i folkmun ).

Svar på tråden Barnklädesbutiker i Göteborg